Jeg skal i dag, er ca 6+5..De måler om str stemmer overens med hvor langt man er kommet å kan se og høre hjertet slåDere som skal på tul så tidlig, hva ser man? Og er det innvendig?![]()
AkurattJeg skal i dag, er ca 6+5..De måler om str stemmer overens med hvor langt man er kommet å kan se og høre hjertet slå
Er innvendig når det er så tidlig..
Vi skal privat denne gangenAkuratt![]()
Går dere privat da eller blir dere henvist så tidlig?![]()
Vet ikke hvor tidlig du mener, men rundt 8 fullgåtte uker ser man en liten klump med hode, bein og armer. Og plommesekk. Beveger seg ikke ennå, men hjertet beveger seg. Jeg fikk utvendig forrige gangDere som skal på tul så tidlig, hva ser man? Og er det innvendig?![]()
Uke 6 tror jeg, men man ser ikke stortHva er det tidligste de kan se om det er en gravidiet på UL? her er ting så usikre, så burde bare få sjekket om det faktisk er noe der.. (satser på å få det gjennom gyn)
Hva er det tidligste de kan se om det er en gravidiet på UL? her er ting så usikre, så burde bare få sjekket om det faktisk er noe der.. (satser på å få det gjennom gyn)
Syns jeg også!! Derfor unngår jeg aller helst alt som omhandler MA og SA.. aldri opplevd selv heldigvisSkummelt å lese om MA syns jeg....