TUL når??

Dere som skal på tul så tidlig, hva ser man? Og er det innvendig? :)
 
Dere som skal på tul så tidlig, hva ser man? Og er det innvendig? :)
Jeg skal i dag, er ca 6+5..De måler om str stemmer overens med hvor langt man er kommet å kan se og høre hjertet slå:)
Er innvendig når det er så tidlig..
 
Jeg skal i dag, er ca 6+5..De måler om str stemmer overens med hvor langt man er kommet å kan se og høre hjertet slå:)
Er innvendig når det er så tidlig..
Akuratt :)
Går dere privat da eller blir dere henvist så tidlig? :)
 
Vi skal 31/10. Er da 7+1
 
Vi skal når jeg er 7+2. Sist hadde jeg en MA som først ble oppdaget i uke 11. Så det blir uke 7 og igjen rundt uke 12.
 
Går alltid uke 6 isj og uke 13(da kan kjønn ofte sees)
 
Skal nå til fredag :) Er da 6+4, hvis jeg har regnet riktig ;)
 
Dere som skal på tul så tidlig, hva ser man? Og er det innvendig? :)
Vet ikke hvor tidlig du mener, men rundt 8 fullgåtte uker ser man en liten klump med hode, bein og armer. Og plommesekk. Beveger seg ikke ennå, men hjertet beveger seg. Jeg fikk utvendig forrige gang :)
 
Hva er det tidligste de kan se om det er en gravidiet på UL? her er ting så usikre, så burde bare få sjekket om det faktisk er noe der.. (satser på å få det gjennom gyn)
 
Hva er det tidligste de kan se om det er en gravidiet på UL? her er ting så usikre, så burde bare få sjekket om det faktisk er noe der.. (satser på å få det gjennom gyn)
Uke 6 tror jeg, men man ser ikke stort
 
Hva er det tidligste de kan se om det er en gravidiet på UL? her er ting så usikre, så burde bare få sjekket om det faktisk er noe der.. (satser på å få det gjennom gyn)

Jeg tok uke 4 når jeg var gravid med min første, fordi jeg ikke visste om jeg var 4 eller 8 uker.
De så fostersekk osv ihvertfall
 
Jeg har bestilt time i uke 7 og 10. Rett og slett fordi jeg ikke dro på tul før uke 9 sist, og fikk da konstatert MA med et embryo som hadde stoppet å vokse i uke 6.. Merket ingenting på kroppen og hadde masse graviditetssymptomer.
 
Jeg skal i uke 8 og så i uke 12 igjen.
Hadde MA i uke 12 før vi fikk første, og den hadde dødd i ca uke 6-7.
Så er litt overnervøs nå i starten...
 
Skummelt å lese om MA syns jeg....
 
Jeg skal i uke 11 :) prøver å ikke bli skremt av alt som kan skje frem til da
 
Jeg skal den 27/10 - altså neste torsdag :D Da er jeg 8+3 ... Jeg har lest akkurat samme som deg ang. dette, og ville derfor vente til jeg hadde plassert 8 uker for å bestille TUL. Om alt ser bra ut skal vi fortelle foreldrene mine, og bestille en til UL til uke 13 :rolleyes: Og om alt ser bra ut da kommer vi til å fortelle svigerfamilien i et bursdagsselskap når jeg er 14+6 :D
 
28.11 :p leeeeenge til...
 
Back
Topp