Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh hurraÅåå idag har jeg vært hos legen og fikk da innvendig og utvendig ul ❤ fikk se og høre det lille bankende hjertet og fikk sett at alt sto bra til!❤
Er 6+5 idag
Er også veldig glad for at det bare var 1![]()
Såååå moro med ultralyd 
Jaaa skulle gitt en gullmedalhe for personen som oppfant ultralydÅhh hurraSåååå moro med ultralyd
![]()

Hahaha ja! Jeg er helt forelska idag etter jeg fikk treffe lille reka ❤ det ble plutselig så virkelig ❤Ååååh herregud så koselig!! Jeg fikk jaggu tårer i øya. Så artig å se. Gleder meg villt til neste torsdag (da er det min tur)
Åååå så koselig!!![]()
❤Jeg vil også på TULJaaa skulle gitt en gullmedalhe for personen som oppfant ultralyd![]()

Masse lykke til!Såå koselig!! GratulererJeg skal på Tul selv i dag, bestilte meg en tidligere time pga blødning i helgen. Krysser fingrene for at spiren har holdt seg fast
![]()

Bestill deg en timeJeg vil også på TUL![]()
Lykke til!!❤Såå koselig!! GratulererJeg skal på Tul selv i dag, bestilte meg en tidligere time pga blødning i helgen. Krysser fingrene for at spiren har holdt seg fast
![]()