Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så barn nr 6? Haha må se om jeg fikk til regnestykket
Hei
Da har jeg vært å hilsa på bønna.
10+1 målte hun til, og det passet magefølelsen bra. Kjenner jeg gleder meg nå, når jeg fikk se at alt var bra. Mitt 3dje augustbarn, så begynner å bli dreven på å gå høygravid på sommern. (Har ei på Juli og November også)
Blir vel 5? 3 barn i august, 1 i juli og 1 i novemberSå barn nr 6? Haha må se om jeg fikk til regnestykketGratulerer med kjekk ul
![]()

Ååå så koselig!
Hei
Da har jeg vært å hilsa på bønna.
10+1 målte hun til, og det passet magefølelsen bra. Kjenner jeg gleder meg nå, når jeg fikk se at alt var bra. Mitt 3dje augustbarn, så begynner å bli dreven på å gå høygravid på sommern. (Har ei på Juli og November også)

Vi skal på første ultralyd i morgen. Veldig spente!Haha tenkte feil, trodde du mente at du hadde 3 i august fra før av, og pluss denneBlir vel 5? 3 barn i august, 1 i juli og 1 i november
Pleier treffe samme mnd vi og. Men denne blir litt utenom, hvis vi får beholde den. Har 2 i des, 3 i feb, 1 i juni. Skulle fått i april, men satser på august istedenfor nå da![]()
Hei! Litt ny her men hva de TUL forkortelse for ??
Aha !! Takk skal du haTUL = tidlig ultralyd, altså ultralyd som blir tatt før OUL som er ordinær ultralyd. Ordinær ultralyd er vanlig å få i uke 18-20
Ååå gratulerer så mye med tvillinger!Hadde også tul i dag, fikk se to små bønner![]()

Hadde også tul i dag, fikk se to små bønner![]()

Så gøy med tvillinger. Hadde du en mistanke på forhånd?
Hadde også tul i dag, fikk se to små bønner![]()

Jeg har 2 småtroll selv på 3 år. Er ikke til å legge skjul på at det er mye jobb, men utrolig stas! Mye å glede seg til
Spent på hvordan dette svangerskapet blir i forhold til da jeg gikk med tvillinger Gratulerer så mye med tvillinger på vei!Jeg har 2 småtroll selv på 3 år. Er ikke til å legge skjul på at det er mye jobb, men utrolig stas! Mye å glede seg til
Spent på hvordan dette svangerskapet blir i forhold til da jeg gikk med tvillinger
![]()

Foreløpig er jeg i bedre form enn med mini på 2,5 - da kranglet bekkenet før positiv test
Blir sikkert verre å kunne holde det skjult til jeg er halvveis![]()
Så tviler på du kan skjule det fram til du er halveis ja hehe. Ved uke 29/30 var magen på størrelse med andre som hadde nådd termin