TUL i dag

TurGlede

Betatt av forumet
:love017
Hei
Da har jeg vært å hilsa på bønna.
10+1 målte hun til, og det passet magefølelsen bra. Kjenner jeg gleder meg nå, når jeg fikk se at alt var bra. Mitt 3dje augustbarn, så begynner å bli dreven på å gå høygravid på sommern. (Har ei på Juli og November også)

Hei
10+1 målte hun til, og det passet magefølelsen bra. Kjenner jeg gleder meg nå, når jeg fikk se at alt var bra. Mitt 3dje augustbarn, så begynner å bli dreven på å gå høygravid på sommern. (Har ei på Juli og November også)
Så barn nr 6? Haha må se om jeg fikk til regnestykket :rolleyes: Gratulerer med kjekk ul :):)

Så barn nr 6? Haha må se om jeg fikk til regnestykket :rolleyes: Gratulerer med kjekk ul :):)
Blir vel 5? 3 barn i august, 1 i juli og 1 i november ;)

Pleier treffe samme mnd vi og. Men denne blir litt utenom, hvis vi får beholde den. Har 2 i des, 3 i feb, 1 i juni. Skulle fått i april, men satser på august istedenfor nå da :Heartred

Hei
Ååå så koselig! :happy::Heartred Vi skal på første ultralyd i morgen. Veldig spente!

Blir vel 5? 3 barn i august, 1 i juli og 1 i november ;)

Pleier treffe samme mnd vi og. Men denne blir litt utenom, hvis vi får beholde den. Har 2 i des, 3 i feb, 1 i juni. Skulle fått i april, men satser på august istedenfor nå da :Heartred
Haha tenkte feil, trodde du mente at du hadde 3 i august fra før av, og pluss denne :D
*roooo rooooo til fiskeskjær* hahaha :D:D

Hadde også tul i dag, fikk se to små bønner :)

Så koselig og så godt at alt står bra til:Heartred
Har TUL seinere denne mnd. Gleder oss vilt:smiley-bounce022

Hadde også tul i dag, fikk se to små bønner :)

Gratulerer så mye med tvillinger på vei! :Heartred:Heartred Jeg har 2 småtroll selv på 3 år. Er ikke til å legge skjul på at det er mye jobb, men utrolig stas! Mye å glede seg til :love7Spent på hvordan dette svangerskapet blir i forhold til da jeg gikk med tvillinger :)

Gratulerer så mye med tvillinger på vei! :Heartred:Heartred Jeg har 2 småtroll selv på 3 år. Er ikke til å legge skjul på at det er mye jobb, men utrolig stas! Mye å glede seg til :love7Spent på hvordan dette svangerskapet blir i forhold til da jeg gikk med tvillinger :)

Foreløpig er jeg i bedre form enn med mini på 2,5 - da kranglet bekkenet før positiv test
Blir sikkert verre å kunne holde det skjult til jeg er halvveis:hilarious:

Foreløpig er jeg i bedre form enn med mini på 2,5 - da kranglet bekkenet før positiv test
Blir sikkert verre å kunne holde det skjult til jeg er halvveis:hilarious:

Med meg begynte naboer og bekjente å gratulere meg rundt OUL.. Og det var første graviditet :laughing002 Så tviler på du kan skjule det fram til du er halveis ja hehe. Ved uke 29/30 var magen på størrelse med andre som hadde nådd termin :hilarious:

De som får. Tidlig UL er så heldige. :) vi har ingen privat klinikk her :/ så må vente

Back
Topp