Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig da❤Veldig gøy å se et bankende hjerte.
Babyen var 0,5cm 6+5
Hvor store var deres på TUL
Veldig gøy å se et bankende hjerte.
Babyen var 0,5cm 6+5
4mm, 6+1
6+1 er min telling. På sykehuset der jeg var ville de ikke fastsette svangerskapslengde såpass tidlig i svangerskapet, og gir meg heller en time når jeg har passert 8 uker. Nøyaktigheten på målene kunne visst variere mye såpass tidlig.Er det din uke eller det gyn sa utifra lengden? Ellers sier de jo veldig forskjellig.
Når min gyn målte lengde 5,6 mm så sa hun at d var tilsvarende uke 6+5. Og da ble jeg satt tilbake en uke.
Veldig gøy å se et bankende hjerte.
Babyen var 0,5cm 6+5
6+1 er min telling. På sykehuset der jeg var ville de ikke fastsette svangerskapslengde såpass tidlig i svangerskapet, og gir meg heller en time når jeg har passert 8 uker. Nøyaktigheten på målene kunne visst variere mye såpass tidlig.
Godt å høre, jeg ble satt 3-4 dager tilbake på tul på mandag.
Hvilken uke og hvilket mål fikk du?
Jeg var så glad da han så hjertet at jeg ikke hørte noe etter det Eneste noe om hjertslag, 106, 116 eller 160... Egen beregning var 7+0 den dagen, gyn sa 6+3/4. Men han sa det passa ypperlig til når EL og befruktning trolig var. Og jeg synes det passer bra til når jeg fikk positiv test egentlig.
Hurra! Det høres bra ut. Jeg er ganske trygg på når jeg hadde eggløsning pga eggløsningstest og GU. Satser på unøyaktig måling av legen og dårlig utstyr. Hjertebank er viktigst!