TUL i dag.

Så bra [emoji173]️ Min var 1,5cm da jeg var 7+6. De vokser fort!
 
1,2 cm :) da var jeg 7+3 av egne beregninger men de stemte på en prikk på lengden og det UL-maskinen sa :)
 
Er det din uke eller det gyn sa utifra lengden? Ellers sier de jo veldig forskjellig.
Når min gyn målte lengde 5,6 mm så sa hun at d var tilsvarende uke 6+5. Og da ble jeg satt tilbake en uke.
6+1 er min telling. På sykehuset der jeg var ville de ikke fastsette svangerskapslengde såpass tidlig i svangerskapet, og gir meg heller en time når jeg har passert 8 uker. Nøyaktigheten på målene kunne visst variere mye såpass tidlig.
 
Min var 6,5-7,5mm når jeg jeg var 6+2 og 14,83mm når jeg var 7+4[emoji4]
De vokser i rykk og napp[emoji4]
 
6+1 er min telling. På sykehuset der jeg var ville de ikke fastsette svangerskapslengde såpass tidlig i svangerskapet, og gir meg heller en time når jeg har passert 8 uker. Nøyaktigheten på målene kunne visst variere mye såpass tidlig.

Godt å høre, jeg ble satt 3-4 dager tilbake på tul på mandag.
 
Hvilken uke og hvilket mål fikk du?

Jeg var så glad da han så hjertet at jeg ikke hørte noe etter det :p Eneste noe om hjertslag, 106, 116 eller 160... Egen beregning var 7+0 den dagen, gyn sa 6+3/4. Men han sa det passa ypperlig til når EL og befruktning trolig var. Og jeg synes det passer bra til når jeg fikk positiv test egentlig.
 
Jeg var så glad da han så hjertet at jeg ikke hørte noe etter det :p Eneste noe om hjertslag, 106, 116 eller 160... Egen beregning var 7+0 den dagen, gyn sa 6+3/4. Men han sa det passa ypperlig til når EL og befruktning trolig var. Og jeg synes det passer bra til når jeg fikk positiv test egentlig.

Hurra! Det høres bra ut. Jeg er ganske trygg på når jeg hadde eggløsning pga eggløsningstest og GU. Satser på unøyaktig måling av legen og dårlig utstyr. Hjertebank er viktigst!
 
Hurra! Det høres bra ut. Jeg er ganske trygg på når jeg hadde eggløsning pga eggløsningstest og GU. Satser på unøyaktig måling av legen og dårlig utstyr. Hjertebank er viktigst!

Han har bra utstyr, og gyn er superdyktig (har sammenlign amed andre tidligere) men embryo vokser jo i rykk og napp. Sånn var det med første barnet også, ble satt tilbake noen dager på tul, men en hel uke frem på OUL.
 
Back
Topp