TUL ferdig.... SJOKK!

JuliKula2019

Blir kjent med forumet
Jeg var så nervøs, trodde jeg skulle kaste opp.. var så sikker på at noe kom til å være galt. Hadde en sånn merkelig følelse. Det ble innvendig ultralyd. Han får et bilde opp på skjermen. Jeg skjønner ikke så mye av det. Legen spør om jeg føler meg dårligere denne gangen enn hva jeg har gjort med de andre to. Å jeg svarer at jeg føler ikke det.
Så sier legen at jeg ser umiddelbart TO her.
Jeg svarer SERØST :eek: han måler å finner to fostersekker, med vær sin morkake og vær sin klatt med bankende hjerte :wacky:
Så her har man to eggede tvillinger, ingen i slekta våres har tvillinger. Så vi er første i rekka. Heldigvis et lavrisiko tvillingsvangerskap. Men jeg er SJOKKA! Livredd! Klarer ikke se dette for meg :shy:

Wow! Skjønner at det er et sjokk ja! Det tar nok litt tid å fordøye, men satser på det blir en gledelig nyhet etterhvert :Heartred

Oi! Det kan jeg forstå ble et sjokk. Man gratulerer med bankende hjerter :Heartred

Oj, så spennende!! :D Første i julegruppa med tvillinger! :Heartred
Da stemte jo på et vis den merkelige følelsen din da, noe var ikke helt A4 ;)

Oj skjønner sjokket, men gratulerer med to bankende hjerter:Heartpink

Gratulerer :)
Dobbel trøbbel, dobbel lykke ;)

Åå, så gøy og spennende :D Gratulerer så mye!

Jeg var så nervøs, trodde jeg skulle kaste opp.. var så sikker på at noe kom til å være galt. Hadde en sånn merkelig følelse. Det ble innvendig ultralyd. Han får et bilde opp på skjermen. Jeg skjønner ikke så mye av det. Legen spør om jeg føler meg dårligere denne gangen enn hva jeg har gjort med de andre to. Å jeg svarer at jeg føler ikke det.
Så sier legen at jeg ser umiddelbart TO her.
Jeg svarer SERØST :eek: han måler å finner to fostersekker, med vær sin morkake og vær sin klatt med bankende hjerte :wacky:
Så her har man to eggede tvillinger, ingen i slekta våres har tvillinger. Så vi er første i rekka. Heldigvis et lavrisiko tvillingsvangerskap. Men jeg er SJOKKA! Livredd! Klarer ikke se dette for meg :shy:

Gratulerer så masse med to skatter i magen!:love7

Sa til mannen min i går kveld at jeg mistenker at det er to hos meg også, for jeg føler at symptomene er sterke og tidligere enn i forrige svangerskap. Han ble skikkelig stresset, og det blir nok jeg også hvis det viser seg å være rett.

Når det er sagt - de jeg kjenner med tvillinger er veldige fornøyde og mener at alle burde vært to. Barna har alltid noen å leke med når de vokser opp :Heartred Dette blir nok helt supert :Heartred

Back
Topp