TUL ferdig.... SJOKK!

Gratulerer!!! :love7:love7 Når sjokket legger seg så kan jeg love deg at tvillinger er helt supert!! Mye jobb første året, men herlighet det er så verdt det!!! Du er SÅ heldig som får oppleve å bli tvillingmamma, det er ikke alle som får det. Det er magisk å følge tvillinger gjennom oppveksten :Heartred Mine toeggede er store nå, 10 år. Det er herlig å se båndet de har. De har jo alltid hverandre.
Også er det ganske stas å trille med tvillingvogn, du får aldri gå i fred :knegg:
:Heartred:Heartred

Åå, gratulerer så mye! Skjønner godt at det kom som et sjokk, men tenk så fint det vil bli :love7

Gratulerer med tvillinggravidtet :Heartred
Rekner med at du har er i sjokk og kjenner både på gode og vonde følelser.
Vil gjerne tipse deg om at vi har eit underforum for tvillingforeldre her på babyverden,
det kan vere godt å snakke med andre som har opplevd det samme :)

Gratulerer så mye :)

Oj, hehe. Skjønner du ble sjokka, men så syylt gøy da:D gratulerer så mye!

så moro! grattis! Kommer helt sikker bli helt fantastisk, bara sjokket får legge sig litt! :Heartred

Merker ikke noe spesielt, er dritt dårlig på morgenene akkurat nå. Å blir fort sliten, å kvalmen vis jeg gjør mye. Men ellers ikke noe som skiller seg veldig ut fra de andre to graviditetene :p

Så blir dere fire barn og du slipper unna med tre svangerskap? :happy: Så koselig og sikkert mye å fordøye:D gratulerer :D

Så blir dere fire barn og du slipper unna med tre svangerskap? :happy: Så koselig og sikkert mye å fordøye:D gratulerer :D
4 barn på 4,5 år med 3 svangerskap :eek: skal bli godt når sjokket får lagt seg å jeg forhåpentligvis slippe denne kvalmen hele natta og morgenen. Hodet henger ikke med enda, men det kommer vel :rolleyes:

Gratulerer!!! :love7:love7 Når sjokket legger seg så kan jeg love deg at tvillinger er helt supert!! Mye jobb første året, men herlighet det er så verdt det!!! Du er SÅ heldig som får oppleve å bli tvillingmamma, det er ikke alle som får det. Det er magisk å følge tvillinger gjennom oppveksten :Heartred Mine toeggede er store nå, 10 år. Det er herlig å se båndet de har. De har jo alltid hverandre.
Også er det ganske stas å trille med tvillingvogn, du får aldri gå i fred :knegg:
:Heartred:Heartred
Åååh, så godt å høre fra en som har tvillinger :Heartred
Kjenner på kropp og psyke at dette ble litt mye å ta inn nå. Så håper det blir bedre snart. En kjempe uplanlagt graviditet. Å så blir det to!! Men går alt bra nå videre, så blir det nok en fantastisk opplevelse for hele familien :Heartbigred

4 barn på 4,5 år med 3 svangerskap :eek: skal bli godt når sjokket får lagt seg å jeg forhåpentligvis slippe denne kvalmen hele natta og morgenen. Hodet henger ikke med enda, men det kommer vel :rolleyes:

Såpass ja:joyful: kroppen din har virkelig fått jobbe:happy: kan tenke meg man bruker litt tid på å lande!! For en herlig gjeng du får deg når de blir ørlite eldre:happy:

Så kult, gratulerer :D :Heartred

Gratulerer med tvillinger i magen :D:D

Shit!!! Gratulerer med to bankende hjerter!!! <3 utrolig spennende!!

Back
Topp