TUL bilder og erfaringer

Jeg regnet bare etter mine egne målinger når jeg ble satt tilbake fra mens, men så kom jeg på neste tul og ble satt frem så det er mye frem og tilbake frem til oul. Min gyn anbefalte å bare forholde meg til mine egne beregninger:)
Takk for svar, får håpe min beregning er rett :D går ut i fra den jeg da !

Når dere har vært på TUL og blitt satt tilbake , regner dere da i appen etter første mens eller ut i fra det gyn har sagt ?:)

Dette har jeg også lurt litt på... Tror jeg bare fortsetter å regne ut fra mens. Da er jeg 7uker idag. Men samtidig så klarer jeg ikke heeelt å glede meg over 7 uker, siden det i følge gynekolog kun er rundt 6+2.

Dette har jeg også lurt litt på... Tror jeg bare fortsetter å regne ut fra mens. Da er jeg 7uker idag. Men samtidig så klarer jeg ikke heeelt å glede meg over 7 uker, siden det i følge gynekolog kun er rundt 6+2.
Akkurat det samme jeg føler på :/ skal være 7+3 i dag, men er bare 7+0 , men skal vel juble over det også <3

Samme her, var på TUL i dag og ble satt tilbake fra 6+5 til 6+1 og jeg som var så klar for å nå 7+0 på mandag.

Han sa det var vanlig med litt frem og tilbake så tidlig og at jeg ikke skulle henge meg for mye opp i datoen jeg får før uke 12. Føles som en evighet til januar og den ultralyden :wtf:

Wow!!! Dobbelt gratulerer!
De ser eneggede ut? Eller tar jeg feil?

Har ingen aning, er en tynn skillevegg der. Hun sa ingenting om det. Er mest av alt i sjokk, hadde ikke forventet tvillinger med så milde symptomer som jeg har hatt. Og ingen i familien har hatt det

Herregud vi skal ha tvillinger :puke
Vis vedlegget 372584

Oi! Gratulerer! Men skjønner at det er et sjokk!:hilarious: Var dette din første TUL? Og hvor langt er du på vei i dag? Har bare hatt en sånn følelse av at jeg skal ha tvillinger, men så bare én på tul 5+5! :angelic:

Har ingen aning, er en tynn skillevegg der. Hun sa ingenting om det. Er mest av alt i sjokk, hadde ikke forventet tvillinger med så milde symptomer som jeg har hatt. Og ingen i familien har hatt det
Oy skulle trodd hun ville sagt om de er eneggede eller toeggede...

Skjønner godt at du er i sjokk ❤

Gratulerer med tvillinger:Heartred:Heartred ser veldig ut som enegga:love017
Jeg er gravid med treegga trillinger å det er tykk skillevegg mellom alle 3

Vedlegg

• 1B208B4D-8547-4A49-A859-1A5A852EB0F6.jpeg
    1B208B4D-8547-4A49-A859-1A5A852EB0F6.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 108
  • 147377B7-AA53-4835-8F32-22BFCB9037D2.jpeg
    147377B7-AA53-4835-8F32-22BFCB9037D2.jpeg
    863,9 KB · Visninger: 111
Oy skulle trodd hun ville sagt om de er eneggede eller toeggede...

Skjønner godt at du er i sjokk ❤

Var for sjokkert til å egentlig si så mye om det annet enn at, når jeg har sett bilder av tvillinger så har de normalt sett hatt 2 egne lommer. Det har ikke mine. Men nå har jo føden blitt informert så satser på innkalling der snart :bag: da blir det sikkert ny ultralyd også så.

Oi! Gratulerer! Men skjønner at det er et sjokk!:hilarious: Var dette din første TUL? Og hvor langt er du på vei i dag? Har bare hatt en sånn følelse av at jeg skal ha tvillinger, men så bare én på tul 5+5! :angelic:

Takk, Jeg er 9+2 i dag :) tok et par timer med hodepine og en omgang oppkast før sjokket ga seg :smiley-ashamed004 og ja var min første TUL

Våknet med vond skulder og Google var ikke min venn, så da ble det en uplanlangt TUL. Fikk se hjerte som slo, men ble satt tilbake til 6+6. Så nå blir ventetiden enda lenger, men jeg vet i det minste at den sitter der den skal:Heartred

Var hos fastlegen i dag, og fikk da ta ultralyd der også. Hadde jeg visst det så hadde jeg nok ikke betalt for privat på torsdag
Først så han bare plommesekken, og målte til at jeg var rundt 6 uker. Altså det samme som de målte på torsdag. 7+3 beregnet etter siste mens. Da ville han ha meg inn på kontroll om to uker. Men så så han litt mer rundt, og da fant han embryo med hjerteslag. Og målte da til ca 7+1 Kjente jeg ble så utrolig letta for å se hjerteslag!

Så nå er da neste kontroll ordinær ultralyd. Men tror nok vi tar en privat ultralyd rundt uke 12-13.

Var hos fastlegen i dag, og fikk da ta ultralyd der også. Hadde jeg visst det så hadde jeg nok ikke betalt for privat på torsdag
Først så han bare plommesekken, og målte til at jeg var rundt 6 uker. Altså det samme som de målte på torsdag. 7+3 beregnet etter siste mens. Da ville han ha meg inn på kontroll om to uker. Men så så han litt mer rundt, og da fant han embryo med hjerteslag. Og målte da til ca 7+1 Kjente jeg ble så utrolig letta for å se hjerteslag!

Så nå er da neste kontroll ordinær ultralyd. Men tror nok vi tar en privat ultralyd rundt uke 12-13.

Skjønner deg godt! Fordelen med privat er vell at en får med video og bilder hjem. Får du det hos fastlegen? Jeg er veldig gla for at jeg fikk et klipp av begge to der du tydelig ser hjerteslagene. Kan se på det i timesvis :love7 bra at alt såg bra ut :happy:

Skjønner deg godt! Fordelen med privat er vell at en får med video og bilder hjem. Får du det hos fastlegen? Jeg er veldig gla for at jeg fikk et klipp av begge to der du tydelig ser hjerteslagene. Kan se på det i timesvis :love7 bra at alt såg bra ut :happy:

Fikk bare et bilde når vi var privat. Men fikk ikke se så mye da, da hun mente det var litt for tidlig. Så ikke noe hjerteslag da. Så det var veldig greit å få se hos fastlegen. Men fikk ikke med noe bilde, nei.

Var på tul i dag og fikk høre et fint hjerteslag og alt stod bra til. Til tross for en gange stor blødning på mandag, så jeg var passe lettet når jeg fikk høre hjerte slå :Heartred er egentlig 7+5 i dag, men ble satt frem til 8+3

Var på tul i dag og fikk høre et fint hjerteslag og alt stod bra til. Til tross for en gange stor blødning på mandag, så jeg var passe lettet når jeg fikk høre hjerte slå :Heartred er egentlig 7+5 i dag, men ble satt frem til 8+3
Gratulerer <3 så godt å få bekreftelse på at alt er ok ! Og veldig deilig å bli satt frem noen dager <3

Back
Topp