M
memories
Guest
Hei jenter[:)]
Da har jeg akkurat kommet hjem, hatt en lang dag i Bodø, måtte møte foreldrene mine og var hos jordmor[:D]
Men må først si at min samboer ble "filleonkel" i dag tidlig...onkelungen hans, Inger, fødte en jente i dag[:D] Svigers 3.!!!! oldebarn[:D] Hun fylte 20 selv igår og hadde småveer da vi pratet med henne og hennes mor i går...idag fikk vi tlf om at jenta var kommet...det merkeligste var at jeg drømte at hun fikk en jente i natt[:D] Og jeg ANTE IKKE at det var en jente hun skulle ha[8D]
Så til mitt besøk hos JM...
Måtte ha en ny en jm i dag pga min vanlige er sykemeldt...pratet en del om amming og sånne ting...veide meg...gått opp 2 kg...totalt til nå bare 3 kg[8D] blodtrykket var bra, urinprøven kjempefin, men blodprosenten var litt for lav...men hun skulle ikke tvinge meg til å ta jern pga magen kunne slå seg vrang[:)] Vår gutt er STOR...normalt sett skulle han være rundt 2300, men hun regnet med at han var vel 2600[8D] For symfysemålet var større enn det egentlig skal være på dette tidspunktet i svangerskapet[8D] Og han hadde 140 i hjerteslagene...[:)] Så han trives visstnok inni der[:D]
Har også gått til anskaffelse av bringebærkapsler...sponset meg selv også med en ny mascara...trengte det[8D]
Og sist men ikke minst...
40 DAGER IGJEN!!