TUDDELU:)

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Hei jenter[:)]

Da har jeg akkurat kommet hjem, hatt en lang dag i Bodø, måtte møte foreldrene mine og var hos jordmor[:D]

Men må først si at min samboer ble "filleonkel" i dag tidlig...onkelungen hans, Inger, fødte en jente i dag[:D] Svigers 3.!!!! oldebarn[:D] Hun fylte 20 selv igår og hadde småveer da vi pratet med henne og hennes mor i går...idag fikk vi tlf om at jenta var kommet...det merkeligste var at jeg drømte at hun fikk en jente i natt[:D] Og jeg ANTE IKKE at det var en jente hun skulle ha[8D]

Så til mitt besøk hos JM...
Måtte ha en ny en jm i dag pga min vanlige er sykemeldt...pratet en del om amming og sånne ting...veide meg...gått opp 2 kg...totalt til nå bare 3 kg[8D] blodtrykket var bra, urinprøven kjempefin, men blodprosenten var litt for lav...men hun skulle ikke tvinge meg til å ta jern pga magen kunne slå seg vrang[:)] Vår gutt er STOR...normalt sett skulle han være rundt 2300, men hun regnet med at han var vel 2600[8D] For symfysemålet var større enn det egentlig skal være på dette tidspunktet i svangerskapet[8D] Og han hadde 140 i hjerteslagene...[:)] Så han trives visstnok inni der[:D]

Har også gått til anskaffelse av bringebærkapsler...sponset meg selv også med en ny mascara...trengte det[8D]

Og sist men ikke minst...

40 DAGER IGJEN!!

Godt å høre at lillegutt vokser og trives [:D]

har hatt en fin dag i dag du da skjønner jeg[:D][;)]
så fint at alt står bra til da[:D]
gratulere med 40 dager igjenn[:D]

ORIGINAL: Silje_

Bra å høre at alt er bra med deg og lille gutt...[:)]

Gratulerer med bare 40 dager igjen 

Signerer![:D]

Gratulerer med 40 dager igjen!!

[:D][:D]HØYGRAVID[:D][:D]

ORIGINAL: Silje_

Bra å høre at alt er bra med deg og lille gutt...[:)]

Gratulerer med bare 40 dager igjen 

Signerer![:)]

ORIGINAL: veslejinta

signerer[:D]

ORIGINAL: majama

ORIGINAL: veslejinta

signerer[:D]

Signerer denne jeg og!                          

Så gøy at alt stod bra til. (bort sett fra lav blodprosent, men det har jeg også, bare jeg går på jerntabletter)

Gratulerer som høygravid og med 40 dager igjen [:D]

Back
Topp