TTTS erfaringer

Operasjonen gikk fint! Begge levde rett etterpå! Nå er neste mål i morgen kl 09! Lever begge da får vi reise hjem. Men kirurgene var veldig forbøyd med selve operasjonen! :happy: Veldig glad!!

helt ok operasjon, var våken hele. De fylte på 1L ekstra veske hos den ene. Og tappet ut 1,8L etterpå. Nå har jeg endelig fått smertestillende så ligger i sengen å venter på middag.

takk for alle gode tanker! ❤️
Krysser fingrene for ultralyden i morgen!

Så godt å høre! :Heartred Fortsetter å krysse fingre og alt for at du har like gode nyheter i morgen.

Så godt alt fikk fint idag. Håper det fortsetter den veien

Operasjonen gikk fint! Begge levde rett etterpå! Nå er neste mål i morgen kl 09! Lever begge da får vi reise hjem. Men kirurgene var veldig forbøyd med selve operasjonen! :happy: Veldig glad!!

helt ok operasjon, var våken hele. De fylte på 1L ekstra veske hos den ene. Og tappet ut 1,8L etterpå. Nå har jeg endelig fått smertestillende så ligger i sengen å venter på middag.

takk for alle gode tanker! ❤️
Krysser fingrene for ultralyden i morgen!
Så godt å høre! ❤️ Håper alt ser bra ut på ul og at dere får reist hjem ❤️❤️

Begge lever i beste velgående i dag også! det ser ut som dette går veldig bra! Så blir sendt hjem i dag! Det eneste de ikke kan kontrollere er om jeg går i fødsel før tiden, eller spontan aboterer. Ultralyd igjen om en uke. Neste mål er 22uker. Så 26, så 28 og går jeg helt til uke 32 blir det VELDIG bra! Tvillingene er ganske lik i størrelse siden dette ble funnet så tidlig, så hvis dette fortsetter å gå vil de være ganske lik ved fødsel også.

Kan jeg tillate meg å glede meg litt nå?

Begge lever i beste velgående i dag også! det ser ut som dette går veldig bra! Så blir sendt hjem i dag! Det eneste de ikke kan kontrollere er om jeg går i fødsel før tiden, eller spontan aboterer. Ultralyd igjen om en uke. Neste mål er 22uker. Så 26, så 28 og går jeg helt til uke 32 blir det VELDIG bra! Tvillingene er ganske lik i størrelse siden dette ble funnet så tidlig, så hvis dette fortsetter å gå vil de være ganske lik ved fødsel også.

Ja, gled deg for hver milepæl. Jubler litt på dine vegne her :hello2

Så godt å høre!! Nå må du/dere bare prøve å tenke så positivt dere klarer på at dette skal gå helt fint :Heartred

Så gode nyheter!
Lykke til videre

Så godt å høre ♡ Nå kan du puste lettet ut for en periode.

Så utrolig godt å høre!! Selvfølgelig må du glede deg, må være en lettelse for dere nå. Og så håper jeg at dere også får trygt passere de neste milepæler :Heartred

sinnssykt spent på UL i morgen. 1 Uke etter operasjonen. Er begge der, en eller ingen? Huff. mye tanker nå. Håper jeg får sove i natt

sinnssykt spent på UL i morgen. 1 Uke etter operasjonen. Er begge der, en eller ingen? Huff. mye tanker nå. Håper jeg får sove i natt
Lykke til!

Lykke til i dag! :Heartred

Håper virkelig alt har gått bra!

Begge lever!!!!! Hurra!!!! ❤️ Er så lykkelig!
Ny Kontroll hver uke nå fremover ❤️

Back
Topp