Trykke på do

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg er redd for å trykke for hardt når jeg er på do. Er hard i magen, så.. Har termin på søndag og føler jeg trykker ut alt som er:P fler som føler det sånn? Ikke farlig, vel? Så nærme termin.. Redd for å trykke så vannet går:P

Tror jeg ikke er noe å bekymre seg for:D om nå det skulle skje (noe jeg tviler sterkt på), så er du jo fullgått uansett;)

Det er ikke farlig mtp fødsel, men bare pass på så du ikke pådrar deg hemorider. Jeg tar selv duphalac for å motvirke hard mage siden jeg har slitt et par år med analrifter bak etter forrige fødsel (fikk det 4 mnd etter fødsel vel og merke pga forstoppelse) :-( Håper bare det går bra når jeg skal føde igjen. Har termin om tre uker!

Fikk også tips om duphalac i dag av jordmor. Heller det enn å få hemorider og ha treg mage. Kjenner så vidt til hemorider nå og kjører på nå for å ha det mest mulig komfortabelt etter fødsel.
Merker selv at jeg må kjenne etter om noe har skjedd etter en kraftig nys f.eks, eller om jeg skal reise meg fra å sitte på huk. Er litt på tuppa nå på slutten :-D

Skal kjøpe duphalac så jeg har i hus! Hadde skikkelig problemer med det sist jeg også:-/ var vondt å sitte, og spesielt når vi skulle ut å kjøre bil... Trått!!

Jeg skjønner godt hva du mener, men det skal en del til for at du skal sette i gang noe. Da er dt i tilfellet rett rundt hjørnet uansett!

Ja, er det, men jeg vil ikke at fødsel skal starte med vannavgang :P
Min startet med vannavgang sist, og da hadde jeg akkurat stått opp så har ingenting å si hva du gjør. Dessuten er det ikke farlig ;)

Skal kjøpe duphalac så jeg har i hus! Hadde skikkelig problemer med det sist jeg også:-/ var vondt å sitte, og spesielt når vi skulle ut å kjøre bil... Trått!!
Off, slet du med rifter bak du også? Jeg har slitt med det i 2 år nå og er så lei :-( Er veldig nervøs hvordan det vil gå med fødsel mtp presset bak, men prinsesså må ut uansett, så får bare krysse fingrene for at det går bra.

Ja gjorde det, lenge! Men så begynte jeg å ta tabletter mot hard mage, husker ikke hva de heter i farten, men de hjalp veldig!!

Jeg trykka så vannet gikk ! Haha men det var dagen før termin da og bebis kom på termin :D jeg skvatt for å si det sånn :p

Back
Topp