Trykk i hodet

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Har ikke hodepine men et fryktelig trykk i hodet når jeg reiser meg, setter meg og egentlig hva enn jeg gjør. Flere som er plaget med dette eller vet om det er vanlig ?
 
Har ikke hodepine men et fryktelig trykk i hodet når jeg reiser meg, setter meg og egentlig hva enn jeg gjør. Flere som er plaget med dette eller vet om det er vanlig ?
Jeg har akkurat det samme. Jeg har bare tenkt at det enten er babyen som ligger/trykker på noe inni magen jeg hehe :) kanskje greit å forhøre seg med legen eller jordmor.
 
Helt sikkert ikke noe farlig :) har det selv, men det kommer nok av at jeg er pottetett i nesa.. Er ikke forkjølet, bare tett i nese/bihuler, veldig plagsomt..
Trykk i hodet kan være magnesium mangel, du kan ha låsninger i nakke og forhøyet blodtrykk. Mest sannsynlig er det ikke noe galt, kroppen tilpasser seg nok bare tenker jeg, det er ikke "dagligdags" for kroppen å gå gravid :)
 
Jeg får dette når jeg ligger. Slapper jeg av på sofaen uten å bygge hodet opp med masse puter, gjør det vondt/er ubehagelig resten av dagen. Har hatt det slik siden 1. trimester, men hadde et lite pauseopphold i noen uker i 2. trimester.

Har det oppstått helt plutselig hos deg? Hvordan står det til med proteiner i urinen og forhøyet blodtrykk for tiden? Dette er jo ikke noe særlig god kombinasjon...
 
Jeg får dette når jeg ligger. Slapper jeg av på sofaen uten å bygge hodet opp med masse puter, gjør det vondt/er ubehagelig resten av dagen. Har hatt det slik siden 1. trimester, men hadde et lite pauseopphold i noen uker i 2. trimester.

Har det oppstått helt plutselig hos deg? Hvordan står det til med proteiner i urinen og forhøyet blodtrykk for tiden? Dette er jo ikke noe særlig god kombinasjon...
Fikk beskjed om at det var vanlig i dag bare... ikke gadd hun ta bt eller noe. Men skal til jm i morgen så da sjekker hun alt :D
 
Back
Topp