Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er de eneste blomstene jeg tålerHer har jeg gått for plast, 100% trygt og tåler litt røff behandling![]()
De har en del på plantasjen, og enkelte av dem ser ganske ekte ut.Er de eneste blomstene jeg tåler
Vet du om ett sted man kan få sånne som ser ekte ut liksom?
De kan jeg søke oppStår en del her:
https://www.helsenett.no/214-sykdom...16517-giftige-og-trygge-blomster-og-baer.html
Blant annet under fanen "I stuen" står følgende:
"
Flamingoblomst, fredslilje og dieffenbachia-arter er blant blomstene man bør unngå å ha innen rekkevidde om man har småbarn i hjemmet. De inneholder irriterende plantesaft, og kan forårsake smerter der plantesaften kommer i kontakt med hud eller slimhinner. Engletrompet er blant de farligste stueplantene. Får barnet denne planten i munnen må man kontakte Giftinformasjonen umiddelbart.
Trygge alternativer til disse vakre, men farlige, plantene er blant annet begonia-planter, draketre, elefantyucca, ficus-arter, flittiglise, husfred, ildtopp, juleglede, orkideer og papegøyeblomst."
Ja, de er i hvertfall trygge!Her har jeg gått for plast, 100% trygt og tåler litt røff behandling![]()
Ønsker sånn å ha ekte planter som kan gi huset en god atmosfære og ha en positiv innvirkning på luften innendørs.Ojj, det var skummeltSpurte på plantasjen når jeg var der og handlet. Fint med noe som ikke er giftig. Er en plante som bestemoren til mannen har hatt som er regelrett dødelig, skumle greier.
Tror ikke det var noen som tenkte på om plantene var giftige når jeg var liten heller nei... Er de eneste blomstene jeg tåler
Vet du om ett sted man kan få sånne som ser ekte ut liksom?
Ja, de er i hvertfall trygge!Ønsker sånn å ha ekte planter som kan gi huset en god atmosfære og ha en positiv innvirkning på luften innendørs.
Ja, estetikken er fin uansettSynes faktisk at plastblomster overraskende nok gir like god atmosfære. Når det gjelder luften virker de naturlig nok ikke så mye inn på den, sånn bortsett fra at de ikke skiller ut allergener ut i luften.
Ja, plast er i hvertfall trygtPlast synes jeg er fantastiskellers fint å slå opp på plantasjen feks så kan du sjekke info om blomtertypen, da finner du fort ut om den er farlig eller ikke
![]()