Truser som ikke klemmer

Har forresten også noen veldig behagelige truser fra Lindex
 
Både kappahl og cubus har egne sloggi-lignende truser (altså sømløse) til litt rimeligere pris enn sloggi :) kan varmt anbefale sømløse truser som gravid altså!
 
Kapphal sine briefs. I 3 pk. Dei går litt oppover magen. Berre kjøp en str eller noke meir enn du bruka. Er og ofte 3 for 2 der.
 
Kan meddele at trusene fra hm var deilige! Har kjøpt de som går litt ned foran om det gir mening? Jeg har aldri taklet vanlig truser, kun string men disse var superbehagelige!
 
Jeg kjøpte noen 3 og 4pk på HM som virker ok, litt nysgjerrige i rompa bare. Low waist og hipstermodell som ikke klemmer noe sted.
 
Pr nå bruker jeg disse. Synes de er myke og behagelige. Merker ikke at jeg har de på.

Liker generelt cubus siden de nesten alltid har 3 for 2 på truser + at de har stort utvalg
 

Vedlegg

  • 7247836_100_f_f_u_molly_cheekini_cubus.jpg
    7247836_100_f_f_u_molly_cheekini_cubus.jpg
    7,5 KB · Visninger: 7
Oppstått ett for meg helt nytt problem, alle trusene klemmer. Hvilke truser liker dere? Kan være alle fasonger :)
Hei, jeg lurer på hva du endte opp med? :joyful: Nå har nemlig alle mine begynt å klemme (kan være varmen, men tror ikke det:p), så tenkte å kjøpe noen behagelige i morgen :happy:
 
Hei, jeg lurer på hva du endte opp med? :joyful: Nå har nemlig alle mine begynt å klemme (kan være varmen, men tror ikke det:p), så tenkte å kjøpe noen behagelige i morgen :happy:

Jeg har gått for sloggi og sloggi like truser fra Cubus :) unngår alt som har ekle strikker i toppen og i beina.
 
Tror jeg må innom å cubus & h&m for å kjøpe noen nye truser jeg også:p blir frustrert over at ingenting er behagelig å gå med:joyful:
 
Kjøpte en 3-pak med graviditruser fra HM og de er nydelige. Kjenner nesten ikke at jeg har de på faktisk. Positivt overrasket.
 
Jeg fant faktisk en sømløs truse fra Lindex i skuffen min, og den var veldig deilig å ha på :happy:
 
Back
Topp