Hm sine gravidtruser i bomull er gode. 5pk til 199.0
Får stikke innom å se i morgen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm sine gravidtruser i bomull er gode. 5pk til 199.0
Både kappahl og cubus har egne sloggi-lignende truser (altså sømløse) til litt rimeligere pris enn sloggikan varmt anbefale sømløse truser som gravid altså!
Kapphal sine briefs. I 3 pk. Dei går litt oppover magen. Berre kjøp en str eller noke meir enn du bruka. Er og ofte 3 for 2 der.
Sloggi burde du teste![]()
Hvilken type sloggi? De har så mange varianterSloggi for alle penga i alle svangerskapene!
Jeg bruker vanligvis hipster/brief typen. Men alle sømløse truser funker veldig bra i graviditetenHvilken type sloggi? De har så mange varianter![]()
Takk takk Kun brukt mamma truser, men de er litt for store og ment for høygravide.Jeg bruker vanligvis hipster/brief typen. Men alle sømløse truser funker veldig bra i graviditetenpoenget er liksom at det ikke må være en stram søm/kant som klemmer noe sted
cubus og kappahl har også egne sømløse truser som funker bra
![]()
Pr nå bruker jeg disse. Synes de er myke og behagelige. Merker ikke at jeg har de på.
Liker generelt cubus siden de nesten alltid har 3 for 2 på truser + at de har stort utvalg
Hei, jeg lurer på hva du endte opp med?Oppstått ett for meg helt nytt problem, alle trusene klemmer. Hvilke truser liker dere? Kan være alle fasonger![]()
Hei, jeg lurer på hva du endte opp med?Nå har nemlig alle mine begynt å klemme (kan være varmen, men tror ikke det
), så tenkte å kjøpe noen behagelige i morgen
![]()