Truser som ikke klemmer

MNord

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Oppstått ett for meg helt nytt problem, alle trusene klemmer. Hvilke truser liker dere? Kan være alle fasonger :)
 
Følger denne da jeg har akkurat samme problem for tiden :)
 
Sliter med det samme.. Venter pakke i posten fra hm med gravid truser, skal oppdatere etter en prøverunde når pakken kommer i løpet av uka.
 
Jeg må ha truser med slakk strikk i kanten, for å si det sånn. Ellers klarer jeg ikke å gå med dem. Forrige gang begynte jeg å kjøpe vanlige truser på HM eller Lindex bare i mye større størrelse enn jeg vanlig bruker. Det fungerte for meg.
 
Bruker disse fra Cubus, og går opp i størrelse for at dem skal sitte løst. Eneste som fynker for min del som gravid. Magen min begynner ganske langt nede, så alt av truser og bukser ruller seg nedover.

92346797-0E0D-46F6-BB8D-3B19BA96BE83.png
 
Jeg bruker string og hipstere fra HM i bomull. Syns de er behagelige og har ikke hatt behov for å endre str.
 
Jeg bruker string og hipstere fra HM i bomull. Syns de er behagelige og har ikke hatt behov for å endre str.

Høres ut som det blir en runde på HM og Cubus i morgen. Har så mye Undertøy fra Victoria Secrets som jeg egentlig elsker, men ingenting funker nå :(
 
Jeg liker Cubus sine vanlige truser, klemmer ikke og er stort sett på 3 for 2 :) HM sine syns jeg ofte klør i strikken og blir fort ødelagt i vask, men Cubus sine holder og har passe bred strikk :)
 
Jeg bruker truser fra Cubus. De som ikke skal høyt opp fordi alt ruller bare ned om det..
 
Jeg liker Cubus sine vanlige truser, klemmer ikke og er stort sett på 3 for 2 :) HM sine syns jeg ofte klør i strikken og blir fort ødelagt i vask, men Cubus sine holder og har passe bred strikk :)


Takk for info, har litt samme inntrykket til vanlig med "vanlig" truser fra HM.
 
Back
Topp