TRUER MED SELVMORD!!!!!!

Du bør jo få henne innlagt

Stakkars dere da, skjønner godt du er bekymret[&:][&:]Er det ingen du kan ringe til og få råd om hva du skal gjøre?

Herlighet.. så traagisk!! Også så utrolig slemt gjort mot dere...[&:][:-] Håper det bare er et rop om hjelp!

Jeg tror at visst det hadde vært seriøst, så hadde hun ikke sagt ifra.. Men jeg ville ringt politiet, og vært "hysterisk", for så å få de til å oppspore henne åå gi henne en SKIKKELIG støkk.. For sånne ting "tuller" man ikke med!

ORIGINAL: Smulen

signerer, hadde i hvertfall sendt bekymringsmelding til politiet.

uffameg,.....[8|]

jeg hadde ringt legevakten og fortalt dette. om hun så sier det for oppmerksomhet så får hun seg et realt støkk når de sender folk til henne... på en annen side, mener hun det trenger hun hjelp fra andre enn dere....

ring legevakten

ORIGINAL: Smulen

Mhm. Vet ikke helt hvordan man går fram, jeg. Men prøvd å ringe henne?
Det er nok bare, klisjeaktig, et rop om hjelp. Men, ja. hun tenger hjelp.

Om det er for å skremme dere, er det utrolig dårlig gjort. Kjenner en som har gjort det samme, og jeg blir like forbanna hver gang. Hvorfor? Oppmerksomhet?

De som er suisidal, gir ikke beskjed før de tar livet sitt. De bare gjør det. De som ringer eller på en måte gir beskjed først, er så og si alltid ute etter oppmerksomhet eller sympati.

Håper det ordner seg for moren din!!

er jo mulig hun sliter mer en dere tror da... ville nok ikke bare feie d under teppet og vente på at hun blir "bedre".

hadde d hvert tilfellet her hadde  jeg tatt henne seriøst ringt  til noen som kan hjele henne proft og om hun tuller eller sånn så er d jo hun som har tabbet seg ut . dere har hvetfall ingenting på å tape på og ta  henne seriøst og skaffe henne hjelp.

d er hvertfall kjipt og angre..

De som kommer med slike advarsler på forhånd trenger hjelp. De som virkelig vil ta livet sitt sier ingenting før de gjør det, slik at de ikke blir stoppet. Jeg ville fått henne innlagt, det er nok vondt å ha det slik hun har det.

ORIGINAL: lindaen

Jeg tror at visst det hadde vært seriøst, så hadde hun ikke sagt ifra.. Men jeg ville ringt politiet, og vært "hysterisk", for så å få de til å oppspore henne åå gi henne en SKIKKELIG støkk.. For sånne ting "tuller" man ikke med!

hun bor 60-70 mil unna her jeg bor.. vet ikke om hu er hjemme hos seg selv eller noen andre.. nei man tuller ikke med sånne ting,men hu er blåst i huet akkurat nå

sannheten er at de fleste som går med selvmordstanker gir beskjed om det

Hvis du ringer 112 og forteller dette, henter de henne. Ville jeg gjort, for dette tuller man ikke med. gjorde nettopp dette med en kompis. Ringte 113 og snakket med de.

ORIGINAL: svimsa

Åååå [:@]  Vet akkurat hvordan du har det nå! Slik gjorde mamma da hun og pappa ble skilt også! [:@]
Utrolig frustrerende! vi er jo barna deres! Ikke så lett å vite hva man skal gjøre! Er nok sikkert for å få oppmerksomhet og trøst. Men jeg ville ringt til legen hennes i morgen og levert en bekymringsmelding. Det gjorde jeg når mamma holdt på slik! Da hadde jeg i alefall gjort NOE liksom!

*trøsteklem*

ja det skal jeg gjøre.. ringe legen hennes i morra. hadde ikke tenkt det en gang jeg.. litt stressa her. første gangen hun truet var da hun skilte seg fra pappa..

ORIGINAL: svimsa

ORIGINAL: TonjeJenta

De som kommer med slike advarsler på forhånd trenger hjelp. De som virkelig vil ta livet sitt sier ingenting før de gjør det, slik at de ikke blir stoppet. Jeg ville fått henne innlagt, det er nok vondt å ha det slik hun har det.

Man kan ikke få henne innlagt selv om hun truer med selvmord. skal desverre mye mer til enn som så!

nei, de tar kontakt med fastlegen som må ta en vurdering, så kontaktes politiet og de kan hente henne

sign

ORIGINAL: Askepott:D

Herlighet.. så traagisk!! Også så utrolig slemt gjort mot dere...[&:][:-] Håper det bare er et rop om hjelp!

Back
Topp