Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lindaen
Jeg tror at visst det hadde vært seriøst, så hadde hun ikke sagt ifra.. Men jeg ville ringt politiet, og vært "hysterisk", for så å få de til å oppspore henne åå gi henne en SKIKKELIG støkk.. For sånne ting "tuller" man ikke med!
ORIGINAL: lindaen
Jeg tror at visst det hadde vært seriøst, så hadde hun ikke sagt ifra.. Men jeg ville ringt politiet, og vært "hysterisk", for så å få de til å oppspore henne åå gi henne en SKIKKELIG støkk.. For sånne ting "tuller" man ikke med!
ORIGINAL: svimsa
Åååå [:@] Vet akkurat hvordan du har det nå! Slik gjorde mamma da hun og pappa ble skilt også! [:@]
Utrolig frustrerende! vi er jo barna deres! Ikke så lett å vite hva man skal gjøre! Er nok sikkert for å få oppmerksomhet og trøst. Men jeg ville ringt til legen hennes i morgen og levert en bekymringsmelding. Det gjorde jeg når mamma holdt på slik! Da hadde jeg i alefall gjort NOE liksom!
*trøsteklem*
ORIGINAL: svimsa
ORIGINAL: TonjeJenta
De som kommer med slike advarsler på forhånd trenger hjelp. De som virkelig vil ta livet sitt sier ingenting før de gjør det, slik at de ikke blir stoppet. Jeg ville fått henne innlagt, det er nok vondt å ha det slik hun har det.
Man kan ikke få henne innlagt selv om hun truer med selvmord. skal desverre mye mer til enn som så!