tror kanskje...

Bolla

Blir kjent med forumet
Tror nok kanskje jeg forlater dere nå...
Begynte å blø litt på fredag og har blødd litt hver dag siden. Var på ul istad og han kunne ikke si noe sikkert, men han så ikke noe som tydet på at jeg var 5 uker på vei. Han avfeide det ikke helt, skal tilbake om 10 dager.. Men jeg føler meg ikke veldig gravid lenger heller.. Så nå er jeg helt knust, deppa og tom :(

Håper virkelig det går bra for alle dere andre og gleder meg til å følge dere videre :)

Så håper jeg at jeg kommer inn i en av gruppene tidlig i 2016 <3
 
Kjempetrist :-( vet godt hvordan du føler deg.. Håper på det beste <3
 
Så trist å høre! Fikk du ikke tilbud om å ta blodprøve for å være sikker? Lykke til videre!
 
Jo, tok blodprøve, å skal ta en til når jeg skal tilbake dit.
Men det er jo maaange dager til... :/

Jeg vet at man har hcg lenge etter at man mister, men gravidtestene blir jo ikke svakere? Burde ikke de bli svakere hvis jeg faktisk har mistet? Huff, er så forvirret nå....
 
Hcg målte de på meg i desember i fjor når jeg hadde en sa , de ser om nivået har blitt høyere eller om det har blitt svakere med blodprøve , blir tatt med noen dagers mellomrom . Skjønner godt du er forvirret er ikke noen god følelse :( husker hvordan jeg hadde det , helt fælt er det .
 
Tror nok kanskje jeg forlater dere nå...
Begynte å blø litt på fredag og har blødd litt hver dag siden. Var på ul istad og han kunne ikke si noe sikkert, men han så ikke noe som tydet på at jeg var 5 uker på vei. Han avfeide det ikke helt, skal tilbake om 10 dager.. Men jeg føler meg ikke veldig gravid lenger heller.. Så nå er jeg helt knust, deppa og tom :(

Håper virkelig det går bra for alle dere andre og gleder meg til å følge dere videre :)

Så håper jeg at jeg kommer inn i en av gruppene tidlig i 2016 <3
Trist å høre :( håper det klaffer fort igjenn! Klem fra meg
 
Jo, tok blodprøve, å skal ta en til når jeg skal tilbake dit.
Men det er jo maaange dager til... :/

Jeg vet at man har hcg lenge etter at man mister, men gravidtestene blir jo ikke svakere? Burde ikke de bli svakere hvis jeg faktisk har mistet? Huff, er så forvirret nå....
Mener jeg har lest forskjellig om hvor fort folks hcg synker etter sa. Noen sier tilsvarende økning, dvs cirka en dobling på 2—3 døgn, så halvering på samme tid. Da jeg hadde kjemisk gikk graviditetstesten fra å vise 1—2 uker én dag, til Ikke gravid neste dag. Hvis dine ikke har begynt å vise svakere tegn, så er det kanskje fortsatt håp? :)
 
Ja, jeg testet igår, å da var den ikke noe svakere! Skal teste igjen etterpå/i morgen så får vi se.... For de er veeeeldig sterke! Jeg har et lite håp enda <3
 
Vi holder fingra kryssa, vet du! Noen blør jo gjennom hele svangerskapet, uten at det gjør noe :)
 
Jeg mistet i februar, og dagen etter va graviditetstesten negativ, så er enda håp!
 
har ikke akkurat blitt noe svakere. denne er fra idag.
Har begynt og bli kvalm i tillegg.... ah, dette er forvirrende as :p

ImageUploadedByBV Forum1428051910.985001.jpg
 
Kan være at du har mista den ene, altså at du var gravid med tvillinger. Ser veldig sterk ut den testen til at du har mistet.
Blør du fortsatt??
 
Krysser alt som krysses kan for at dette går bra :)
 
Jeg blør enda ja, 1 uke idag... Har bare vært friskt blod 2-3 ganger. Resten er brunt...
Jeg skal ikke tilbake før den 10, en hel uke til :/

Ja, jeg skjønner ikke mye... Har ikke tatt digital, tenkte å kjøpe etter påsken :)
 
Det som gjør meg enda mer forvirra er jo at han ikke så en baby på ul... Men har et håp om at den har gått i dvale åså ser vi den på neste ul :p
 
Det som gjør meg enda mer forvirra er jo at han ikke så en baby på ul... Men har et håp om at den har gått i dvale åså ser vi den på neste ul :p
Veldig tidlig å se noe på ultralyd. Ser ikke så mye før uke 7 fikk jeg beskjed om.
 
Back
Topp