Tror jeg mister :(

Jeg blødde mye når jeg gjekk gravid å jeg også tok ein sån test å der sto det også ikke gravid men jeg slo meg ikke til ro med det å gjekk på volvat å fikk meg ein invendig ul da di ikke kan se NOE på utvendig ultralyd så tidlig å der såg vi ein liten person som sprellet rundt å jeg var plutselig 9+6 så for gudskyld ikke mist håpe :-) jeg blødde mye fram til uke 24!!!

Jeg blødde mye når jeg gjekk gravid å jeg også tok ein sån test å der sto det også ikke gravid men jeg slo meg ikke til ro med det å gjekk på volvat å fikk meg ein invendig ul da di ikke kan se NOE på utvendig ultralyd så tidlig å der såg vi ein liten person som sprellet rundt å jeg var plutselig 9+6 så for gudskyld ikke mist håpe :) jeg blødde mye fram til uke 24!!!

Å jeg har nå ei jente som er 4 måneder gammel som er frisk som ein fisk :-)

Så trist! Håper på en ny spire snart! Lykke til!

Hvis du er 5+uker på vei så ser de fint lite med utvendig UL, så det syns jeg var tullete av henne. Hcg derimot, det har noe for seg. Ikke mist håpet helt enda!
Signerer. Hun kan jo ikke ha helt peil hun du har vært hos? Jeg tok tidlig UL forrige sv.skap og var da 8 uker på vei. Måtte ta innvendig da også...

Gullskatt juli12:)

Signerer. Hun kan jo ikke ha helt peil hun du har vært hos? Jeg tok tidlig UL forrige sv.skap og var da 8 uker på vei. Måtte ta innvendig da også...

Gullskatt juli12:)
Hun har ikke helt peil nei. Hun rotet flere ganger med hvor langt jeg var kommet osv. Men hun mente hun i det minste skulle ha sett en fostersekk når jeg var 5 uker på vei. Så siden hun ikke så noe mente hun at det hadde gått galt eller at jeg ikne var så langt på vei, men det var lite sansynlig. Når jeg mistet sist var jeg også til henne, da var jeg vel ca 8 uker på vei, men fostersekken tilsvarte ca 5 uker, og vi såg den da iallefall.
Og siden testen var negativ idag har jeg mistet alt håp. Krysser fingrene for at el kommer iløpet av 14 dager og at det klaffer da slik at jeg får en augustbaby ❤️

Lykke til i dag. Håper du får en positiv opplevelse :)
Alt håp trenger ikke være ute ;)

Å nei, så trist :( Håper neste spire sitrer fort!

:(
Masse lykke til videre ♡

Back
Topp