Tror jeg har SA?

Det var SA, så jeg måtte få piller for å få hjelp til å få det ut. Så har store smerter og skal bli godt å få dette overstått. Vi får prøve igjen og prøve å tenke positivt. Jeg blir jo veldig fort gravid så får trøste meg med det og satse på det blir bedre neste gang. ❤️

Så må jeg melde meg ut herfra fra juli, hvordan gjør jeg det? Vil også ønske alle dere vordende mammaer som er så koselige og skriver til meg masse lykke til med svangerskap, fødsel og baby! ❤️ Dere er fantastiske!

Neeei, så utrolig trist :'(
Masse lykke til videre. Håper en ny spire fester seg raskt♡

Holder å si ifra i terminlista.

Så grusomt! Håper den sitter neste gang☺ gode klemmer til både deg og pappan og lykke til videre♡

Så trist å lese :( :(
Håper du kommer deg til hektene fort igjen og en ny spire vil feste seg og holde seg der i 9mnd ♡
Sender deg en klem!♡

Å, så leit at det gikk den veien...:( Men synes du høres ut ved godt mot og greier å tenke positivt. Det er jo kjempefint for din egen del. Håper neste spire sitter fort og at den holder seg i magen hele løpet ut. Ta vare på deg selv nå<3

Mange gode klemmer sender jeg deg! <3

God klem til deg <3

Tusen takk for alle fine ord ❤️

Det var godt å få overstått, det har vært rene fødselen med rie smerter. Unner ingen å oppleve dette. Men nå får jeg tenke fremover og etter jeg får mensen igjen så er det bare å prøve på nytt God klem til dere

Det var godt å få overstått, det har vært rene fødselen med rie smerter. Unner ingen å oppleve dette. Men nå får jeg tenke fremover og etter jeg får mensen igjen så er det bare å prøve på nytt God klem til dere
Huff, det hørtes fryktelig ut:( Håper syklusen din er raskt i gang igjen og at en ny spire bosetter seg i magen:) Nå er det jo individuelt; men jeg fikk mensen som normalt 1 mnd etter SA og ble gravid neste syklus etter det igjen. Og det resulterte i den vakre sønnen vår:) Masse lykke til!

Back
Topp