Tror jeg har mistet, hvor fort synker HCG? Obsobs: detaljer!

Det kan jeg forstå. Når på dagen får du svar?
Skulle få svar på mandag som kommer. Men i formiddag fikk jeg noen voldsomme smerter, kjentes typ ut som rier når du er 8-9cm i fødsel. Men bare uten pause.
Reiste til legevakten som ga meg morfin og sendte meg til sykehuset da de mistenker svangerdkap utenfor livmor. Der tok de innvendig UL. Fant ingenting i verken livmor eller eggstokker. Men kan være at det er for tidlig å se noe enda. Er jo bare 5+5. Men hcg hadde steget fra 1443 på onsdagen til 2300 i går...
 
Skulle få svar på mandag som kommer. Men i formiddag fikk jeg noen voldsomme smerter, kjentes typ ut som rier når du er 8-9cm i fødsel. Men bare uten pause.
Reiste til legevakten som ga meg morfin og sendte meg til sykehuset da de mistenker svangerdkap utenfor livmor. Der tok de innvendig UL. Fant ingenting i verken livmor eller eggstokker. Men kan være at det er for tidlig å se noe enda. Er jo bare 5+5. Men hcg hadde steget fra 1443 på onsdagen til 2300 i går...
Oj oj så spennende! Utrolig vondt å ha slike smerter sikkert! Hjalp morfinen? Hva blir planen videre ?
Det er jo bra hcg har steget og det kan jo være for tidlig å se noe som du sier.
 
Her kommer en liten oppdatering.
Innlagt på nytt på sykehus. I dag fant de en del blod i buken. Er svangerskap utenfor livmor, men de klarer ikke se den venstre egglederen på UL der graviditeten sannsynligvis sitter..... 50/50 for operasjon og fjerning av eggleder... så ble ikke noe denne gangen...
 
Her kommer en liten oppdatering.
Innlagt på nytt på sykehus. I dag fant de en del blod i buken. Er svangerskap utenfor livmor, men de klarer ikke se den venstre egglederen på UL der graviditeten sannsynligvis sitter..... 50/50 for operasjon og fjerning av eggleder... så ble ikke noe denne gangen...
Så leit! :)
 
Her kommer en liten oppdatering.
Innlagt på nytt på sykehus. I dag fant de en del blod i buken. Er svangerskap utenfor livmor, men de klarer ikke se den venstre egglederen på UL der graviditeten sannsynligvis sitter..... 50/50 for operasjon og fjerning av eggleder... så ble ikke noe denne gangen...

Uff..så trist :( Godt de fant det ut, men håper du slipper operasjon og fjerning av eggleder da. Sender deg mange gode tanker!
 
Her kommer en liten oppdatering.
Innlagt på nytt på sykehus. I dag fant de en del blod i buken. Er svangerskap utenfor livmor, men de klarer ikke se den venstre egglederen på UL der graviditeten sannsynligvis sitter..... 50/50 for operasjon og fjerning av eggleder... så ble ikke noe denne gangen...
Huff da... god bedring og håper det ordner seg uten operasjon :( klem til deg
 
Her kommer en liten oppdatering.
Innlagt på nytt på sykehus. I dag fant de en del blod i buken. Er svangerskap utenfor livmor, men de klarer ikke se den venstre egglederen på UL der graviditeten sannsynligvis sitter..... 50/50 for operasjon og fjerning av eggleder... så ble ikke noe denne gangen...

Det var trist å høre. Håper du blir godt ivaretatt der du er
 
Ble operasjon og høyre eggleder er fjernet med graviditeten inni... sugde ut 300ml blod fra buken.
Glad det er ferdig.
 
Ble operasjon og høyre eggleder er fjernet med graviditeten inni... sugde ut 300ml blod fra buken.
Glad det er ferdig.
Huff stakkar.

Skjønner godt du hadde smerter da.
Sa de noe om sjangser til å bli gravid på nytt ?
Stor klem :Heartred
 
Huff stakkar.

Skjønner godt du hadde smerter da.
Sa de noe om sjangser til å bli gravid på nytt ?
Stor klem :Heartred

Sa at det skal gå fint å bli gravid igjen uten komplikasjoner. Første mann brukte vi 9 mnd på med intens prøving. Denne gangen prøvde vi ikke en gang. Om denne gjenværende egglederen slipper egg kun annenhver mnd, så er jeg jo redd det kan ta veldig lang tid...
 
Sa at det skal gå fint å bli gravid igjen uten komplikasjoner. Første mann brukte vi 9 mnd på med intens prøving. Denne gangen prøvde vi ikke en gang. Om denne gjenværende egglederen slipper egg kun annenhver mnd, så er jeg jo redd det kan ta veldig lang tid...
Hmm.. det er jo bra det vil gå an, men klart det er en mulighet for at det vil ta tid ja. Eller det kan klaffe med en gang. Er du en av de som kjenner hvor eggløsningen kommer ifra ? Hvilken side mener jeg.
Testet du etter eggløsning med første?
 
Hmm.. det er jo bra det vil gå an, men klart det er en mulighet for at det vil ta tid ja. Eller det kan klaffe med en gang. Er du en av de som kjenner hvor eggløsningen kommer ifra ? Hvilken side mener jeg.
Testet du etter eggløsning med første?
Kjenner ikke hvor eggløsningen kommer fra nei. Får vel bare lette rompa og styre i retning hvor den gjenværende egglederen er! Hehe....
Brukte eggløsningstester når vi prøvde på første ja, følte jo ikke det hjalp så mye da det tok lang tid uansett.
 
Det var fryktelig synd da.. men godt det ble oppdaget og gjort noe med før du mistet alt for mye blod. Lykke til med veien videre!
 
Kjenner ikke hvor eggløsningen kommer fra nei. Får vel bare lette rompa og styre i retning hvor den gjenværende egglederen er! Hehe....
Brukte eggløsningstester når vi prøvde på første ja, følte jo ikke det hjalp så mye da det tok lang tid uansett.
Hehe Ja det er jo alltid greit å gjøre uansett :hilarious:
Det er mye som skal til for at det skal klaffe, Så når folk blir gravide på one night stand eller ved første pp blir jeg alltid veldig overrasket:arghh:

Får håpe dere slipper så mange prøveperiode neste gang:oops:
Hvordan er formen din ?
 
Huff, for en forferdelig beskjed og få[emoji15][emoji24][emoji22] Får så innmari vondt av deg[emoji174] Sender deg mange varme tanker og store bamseklemmer[emoji173]
 
Hehe Ja det er jo alltid greit å gjøre uansett :hilarious:
Det er mye som skal til for at det skal klaffe, Så når folk blir gravide på one night stand eller ved første pp blir jeg alltid veldig overrasket:arghh:

Får håpe dere slipper så mange prøveperiode neste gang:oops:
Hvordan er formen din ?

De må da være spesielt fruktbare!
Formen er ok, verker i stingene på magen (de lagde 4 hull i meg).
Tror luftplagene er på vei bort også. Så skal prøve meg på en trilletur med vogna i dag:)

Er vi heldige klaffer det fort, er sååå klar for neste mann! Selv om første nettopp fylte 1 år<3

Ønsker deg /dere en god påske!:)
 
De må da være spesielt fruktbare!
Formen er ok, verker i stingene på magen (de lagde 4 hull i meg).
Tror luftplagene er på vei bort også. Så skal prøve meg på en trilletur med vogna i dag:)

Er vi heldige klaffer det fort, er sååå klar for neste mann! Selv om første nettopp fylte 1 år<3

Ønsker deg /dere en god påske!:)
Sant!
Kos deg på trilletur! Håper dere og har fint vær. :cool:

Skjønner deg, jeg var klar for nr. 2 etter 6 uker :hilarious:

Masse god påske til dere og,og god bedring :)
 
Back
Topp