Tror jeg flytter ut:(

sofia

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Julikulene 2020
I går kveld kom det litt lyserosa på papiret da jeg var på do, jeg ble selvfølgelig veldig bekymra, men jeg hadde ikke noen smerter og prøvde å ikke tenke på det.

Nå i stad fikk jeg litt vondt nede i venstre del av magen, føltes som mensensmerter og da jeg gikk på do kom det friskt blod på papiret, og nå har det kommet litt i truseinnlegget, har nesten ikke vondt da heldigvis.

Regner med at det er over for denne gang, men er det noen som vet hva jeg bør gjøre nå? bør jeg ta kontakt med lege? Ting ordner seg kanskje av seg selv. Skulle vært 5 uker nå, men blir vel dag 1 på ny syklus?

Huff, dette hørtes jo ikke bra ut :(

Jeg hadde ville ringt legen asap.

å nei! :( Stor klem til deg!

Uff, så trist. :(

Så lenge du ikke blør farlig mye, eller har veldig sterke smerter, så velger du selv om du vil gå til lege. En vanlig SA så tidlig går over helt av seg selv, men hvis du går til lege får du det i det minste journalført at du har vært gravid og mistet... Mange har små blødninger uten å miste også, og hvis du blør lite kan legen din ta hcg prøver for å sjekke. Jeg gadd ikke gå til lege sist jeg mistet, jeg bare sjekket selv at jeg fikk negativ test en stund etter.

Du kan kanskje regne første dag med skikkelig blødning for første syklusdag, men syklusen kan være helt på bærtur etter en SA, og de fleste får forsinket eggløsning etter det.

Hadde jeg vært deg ville jeg ha oppsøkt lege. Søstra mi blødde en del tidlig i svangerskapet, men hun fødte ei velskapt jente :-) Skal ikke gi deg falske forhåpninger, men jeg ville iallefall ha sjekket det ut. Lykke til, krysser fingrene for at alt går bra. Og hvis ikke kommer det nok en ny spire om ikke så lenge <3

Hadde ventet og sett om det kom mer friskt blod. Om det ikke kommer særlig mye mer, hadde jeg bestilt en time hos legen. For da kan det jo faktisk hende det går bra! Og om en ukes tid kan du gjerne få sett om det er hjerteslag på ultralyd også. Håper at det er en ufarlig blødning !

Huff, så kjedelig! Skjønner at du blir bekymret. Jeg ville dratt til legen, så hadde jeg fått et svar ihvertfall..
Masse lykke til

Tusen takk for råd og gode ord:) Her har blødningen tatt seg opp og jeg er ikke i tvil om at spiren er på vei ut. det er rart hvor fort ting kan snu, men nå prøver vi å stille oss inn på å starte på nytt etterhver:)

Lykke til til alle dere her inne på juni 2015, dere virker som en skikkelig hyggelig gjeng så er litt synd å ikke kunne følge dere lenger, men krysser fingrene for at jeg blir fort gravid igjen:)

Tusen takk for råd og gode ord:) Her har blødningen tatt seg opp og jeg er ikke i tvil om at spiren er på vei ut. det er rart hvor fort ting kan snu, men nå prøver vi å stille oss inn på å starte på nytt etterhver:)

Lykke til til alle dere her inne på juni 2015, dere virker som en skikkelig hyggelig gjeng så er litt synd å ikke kunne følge dere lenger, men krysser fingrene for at jeg blir fort gravid igjen:)
Uff så trist Sofia :( skulle virkelig ikke ønske det gikk den veien for deg :(
Håper det klistrer seg en spire fort igjen hos deg. Masse lykke til i neste pp :)

Tusen takk for lykke ønsker. Mange fine damer her ja :)

Så trist:( håper det klaffer fort igjen, og at alt går bra, lykke til!

Uff, føler med deg. Håper det er uskyldig, eller at neste spire sitter fort :)

Så trist å høre :( Livet er fullt av opp- og nedturer, det er sikkert og visst. Ønsker dere lykke til, håper alt går deres veg om ikke så lenge <3

Back
Topp