Tror det går galt - (men det gikk fint!)

Sniker meg inn fra annet forum.
Jeg blødde i mitt forrige svangerskap, mest brunt. Hadde også murringer gjennom hele svangerskapet. Gutten er nå 2 år og jeg har i skrivende stund brukt 1,5 time på å legge han. Alt i orden med andre ord <3
Varte disse blødningene lenge?

Såå godt å høre! ❤️

To dager tror jeg det var.
Er så usikker på hvor langt jeg er kommet jeg:nailbiting: hadde mens 24.10, blødde i fire dager 22.11. Det var brunt og bittelitt! Tok test rett etter den blødningen, negativ. Men få dager etter fikk jeg positiv test. Så enten hadde jeg siste mens 24.10 eller 22.11. Må vel til lege snart ja:sorry: ingen symptomer, men mage..så det blir jo spennende:hilarious::hilarious::hilarious:

Er så usikker på hvor langt jeg er kommet jeg:nailbiting: hadde mens 24.10, blødde i fire dager 22.11. Det var brunt og bittelitt! Tok test rett etter den blødningen, negativ. Men få dager etter fikk jeg positiv test. Så enten hadde jeg siste mens 24.10 eller 22.11. Må vel til lege snart ja:sorry: ingen symptomer, men mage..så det blir jo spennende:hilarious::hilarious::hilarious:
Spennende da! Kan jo være opptil fire uker lenger på vei! Du får holde oss oppdatert! Når skal du til lege?

Back
Topp