Åååh, det var godt å høre!!Gladnyhet! Alt så fint ut på ultralyd Så da skal jeg forsøke å roe meg ned med at det er gode sjanser for at det går bra denne gangen. Søt liten bønne med fin hjerteaktivitet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, det var godt å høre!!Gladnyhet! Alt så fint ut på ultralyd Så da skal jeg forsøke å roe meg ned med at det er gode sjanser for at det går bra denne gangen. Søt liten bønne med fin hjerteaktivitet!
Gladnyhet! Alt så fint ut på ultralyd Så da skal jeg forsøke å roe meg ned med at det er gode sjanser for at det går bra denne gangen. Søt liten bønne med fin hjerteaktivitet!
Så bra alt ser bra utJa, innvendig. Tror kanskje ikke utvendig går så tidlig?
Varte disse blødningene lenge?Sniker meg inn fra annet forum.
Jeg blødde i mitt forrige svangerskap, mest brunt. Hadde også murringer gjennom hele svangerskapet. Gutten er nå 2 år og jeg har i skrivende stund brukt 1,5 time på å legge han. Alt i orden med andre ord <3
Bare en dag før det stoppet, men synes det kom ganske mye da. Kun brunt da, ikke noe friskt!Varte disse blødningene lenge?
Så utrolig fint å høreGladnyhet! Alt så fint ut på ultralyd Så da skal jeg forsøke å roe meg ned med at det er gode sjanser for at det går bra denne gangen. Søt liten bønne med fin hjerteaktivitet!
To dager tror jeg det var.Varte disse blødningene lenge?
Vet ikke hvor langt du er, men jeg hadde utvendig i uke 7+3, gikk helt fintJa, innvendig. Tror kanskje ikke utvendig går så tidlig?
Er så usikker på hvor langt jeg er kommet jeg hadde mens 24.10, blødde i fire dager 22.11. Det var brunt og bittelitt! Tok test rett etter den blødningen, negativ. Men få dager etter fikk jeg positiv test. Så enten hadde jeg siste mens 24.10 eller 22.11. Må vel til lege snart ja ingen symptomer, men mage..så det blir jo spennendeTo dager tror jeg det var.
Oi, jeg er 6+5, så kanskje det hadde gått faktisk! Jaja, får bli neste gangVet ikke hvor langt du er, men jeg hadde utvendig i uke 7+3, gikk helt fint
Spennende da! Kan jo være opptil fire uker lenger på vei! Du får holde oss oppdatert! Når skal du til lege?Er så usikker på hvor langt jeg er kommet jeg hadde mens 24.10, blødde i fire dager 22.11. Det var brunt og bittelitt! Tok test rett etter den blødningen, negativ. Men få dager etter fikk jeg positiv test. Så enten hadde jeg siste mens 24.10 eller 22.11. Må vel til lege snart ja ingen symptomer, men mage..så det blir jo spennende
Tenkte å bestille time om va 14 dager, men mulig jeg må før gittSpennende da! Kan jo være opptil fire uker lenger på vei! Du får holde oss oppdatert! Når skal du til lege?
Imponert over tålmodigheten din hvis du klarer å vente 14 dager! Jeg hadde slitt med detTenkte å bestille time om va 14 dager, men mulig jeg må før gitt