Tror det går galt - (men det gikk fint!)

Oppdatering herfra: Jeg har ikke blødd noe mer, og skal på TUL i neste uke. Er dødsnervøs, siden akkurat det samme som har skjedd nå skjedde da jeg hadde MA i august. Får prøve å være tålmodig i mellomtiden. Klamrer meg til hvert eneste symptom.

Last edited:
Krysser fingrene med deg! :Heartred

Sniker meg inn fra annet forum.
Jeg blødde i mitt forrige svangerskap, mest brunt. Hadde også murringer gjennom hele svangerskapet. Gutten er nå 2 år og jeg har i skrivende stund brukt 1,5 time på å legge han. Alt i orden med andre ord <3

Sniker meg inn fra annet forum.
Jeg blødde i mitt forrige svangerskap, mest brunt. Hadde også murringer gjennom hele svangerskapet. Gutten er nå 2 år og jeg har i skrivende stund brukt 1,5 time på å legge han. Alt i orden med andre ord <3
Håper det samme gjelder her! Sist gang jeg hadde MA fikk jeg også en brun blødning som stoppet opp, så det kan nok gå begge veier. Får bare krysse fingrene!

Krysser fingrene og tær for deg:Heartred Og håper spiren klamrer seg fast!!:Heartred

Gladnyhet! Alt så fint ut på ultralyd :) Så da skal jeg forsøke å roe meg ned med at det er gode sjanser for at det går bra denne gangen. Søt liten bønne med fin hjerteaktivitet!

Gladnyhet! Alt så fint ut på ultralyd :) Så da skal jeg forsøke å roe meg ned med at det er gode sjanser for at det går bra denne gangen. Søt liten bønne med fin hjerteaktivitet!

Så flott! Det må være en stor lettelse!

Har blødd i starten av begge mine vellykkede svangerskap :) Både brunt og lyserødt/friskt. Den gangen det gikk galt ble testene svakere, og jeg gikk rett i en kjempeblødning.

Krysser fingrene for deg, slik du skriver virker det jo så langt veldig normalt!! Men forstår at man blir bekymret!:)

Så godt å høre! :Heartred

Back
Topp