Tror det går galt - (men det gikk fint!)

Blåbærsmoothie

Betatt av forumet
Septemberlykke 2021
Godt nyttår liksom! I dag startet morgenen med at jeg spottet masse brunt og har små murringer i korsryggen. Dette blir tredje aborten på rad ser det ut til :banghead: Håper selvfølgelig at det slutter å blø, og at det bare skyldes progresterontilskudd og skjøre slimhinner, men tror ikke jeg kan ha så store forhåpninger. Har dårlig erfaring med blødninger...

Noen som har opplevd at sånt går bra?

Jeg blødde fra uke 5 til 9 forrige graviditet. Er ganske sikker på det var pga progesteronen. Det gikk bra tilslutt . Håper for deg det gir seg fort❤️❤️

Sniker fra august

Har både gode og dårlige erfaringer med dette. Men om du går på progesteron-tilskudd er risikoen for blødninger mye større pga skjøre slimhinner.. Håper det går bra ❤️

Godt nyttår liksom! I dag startet morgenen med at jeg spottet masse brunt og har små murringer i korsryggen. Dette blir tredje aborten på rad ser det ut til :banghead: Håper selvfølgelig at det slutter å blø, og at det bare skyldes progresterontilskudd og skjøre slimhinner, men tror ikke jeg kan ha så store forhåpninger. Har dårlig erfaring med blødninger...

Er det Lutinus du bruker?

Hei. Ikke erfaring, men sender deg gode tanker. Hos meg kom det rosa slim i går kveld, før det stoppet like brått. Krysser fingrene for oss begge ❤

Nei, bruker Crinone
Muringer har jeg hatt siden dag en etter insett så det er ikke noe fasit på det . Men jeg håper virkelig det ordne seg ,man kan blø av progesteron tilskudd , mange som gjør det , jeg måtte for eksempel gå over til Utrogestan pgv den bivirkning , så jeg håper virkelig at det er kun uskyldig iritasjion /blødning. Du må hjerne ta hcg på mandag hvis det er mulig for deg.:angelic:
Ikke stress:Heartred

Hvordan går det nå? Blør du fortsatt?

Krysser fingrene for deg og den lille spiren ❤️

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning :Heartred

Håper også det går bra!

Back
Topp