Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at om det får galt nå så er dette femte gang. Altså 2 SA, 1 BO og 2 MA. Kan de fortsatt kalle det for uheldig da? Under utredningen fant de ingenting galt, så jeg er egentlig ganske blank. Usikker på om vi i det hele tatt orker å prøve mer
Har vært å snakket med den ene og den andre. Siden blodprøvene var fine mente de at det ikke hadde noen betydning med blodfortynnende, men de stoffskiftegreiene vet jeg ikke noe om da. Takk for lykkeønskinger. Får se hvordan det gårOff trist å høre alt du har vært igjennom. Har selv en del erfaring rundt det:-( helt forferdelig!! Mulig du har prøvd dette, men tipser deg likevel ; denne gangen klaffet det for oss ved å gå på blodfortynnende, de første ukene av svangerskapet pluss jeg tok en utvidet blodprøve å sjekket stoffskiftetet og fikk det på "rett kjør" - selv små variabler kan ha betydning for fertiliteten. Som sagt, kan hende du vet dette?! Ønsker deg lykke, lykke til ;-)
Selvfølgelig kan de ikke bare kalle det uheldig. Selv om de ikke finner en årsak, så er det jo noe galt likevel... Ca halvparten finner aldri noen årsak til habituell abort, men det er jo ikke mer normalt av den grunn...Jeg tenker at om det får galt nå så er dette femte gang. Altså 2 SA, 1 BO og 2 MA. Kan de fortsatt kalle det for uheldig da? Under utredningen fant de ingenting galt, så jeg er egentlig ganske blank. Usikker på om vi i det hele tatt orker å prøve mer
Har vært å snakket med den ene og den andre. Siden blodprøvene var fine mente de at det ikke hadde noen betydning med blodfortynnende, men de stoffskiftegreiene vet jeg ikke noe om da. Takk for lykkeønskinger. Får se hvordan det går
Det var fortsatt liv
Så bra!!Det var fortsatt liv
Tok du innvendig ul? hvor langt er du på veg? herlig altså !!Ja jeg ble litt satt ut fordi jeg hadde forberedt meg på det verste. H*n bevega jo på seg og alt!