Tror det er over nå..

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Fikk noe rosa utflod på papiret etter jeg hadde tissa tidligere idag. Har vell hatt enda en MA da... Skal heldigvis på UL i morgen så da slipper jeg heldigvis å vente så lenge på dommen :(

Uff føler med deg. Har selv hatt noen dager med brun utflod og tror dessverre det er over for meg også :-( Håper vi begge får en ny spire snart <3

Håpet er ikke ute av den grunn, ikke vits i å ta sorgene på forskudd. Lykke til imorgen

Høres ikke helt bra ut nei. :( Fint å ha time så tidlig så du får svar raskt. Krysser fingrene like vel for at du imorgen får beskjed om at alt bare er bra!

Jeg hadde det her om dagen, men det var en fæl, stressende dag med mye løft bl.a så jeg tror det bare var derfor..

Lykke til i morra :)

Jeg har hatt brun utflod eller rosa flere ganger de siste 4 ukene, men sjekket senest igår på ul at det fortsatt var liv, og det var det, så det MÅ ikke bety noe negativt nødvendigvis. Håpe på det beste og krysser fingre for dere.

Jeg har hadde rosa etter fulgt av brun utflod i ca. 9 dager og det gikk bra. Men skjønner bekymringen. Håper det gir seg fort.

Blir veldig paranoid når jeg har mistet fire ganger allerede. Har ikke kommet noe mer enn den ene gangen, men det har jaggu meg ødelagt dagen O.o

Sender deg mange varme klemmer! Ser ut som vi deler samme skjebne her..

Masse lykke til på UL i mårra, godt du får sjekka så kjapt korleis det står til :)

Blir veldig paranoid når jeg har mistet fire ganger allerede. Har ikke kommet noe mer enn den ene gangen, men det har jaggu meg ødelagt dagen o_O
Skjønner deg godt jeg, jeg ble superbekymra sjøl, og jeg blødde fra uke 4-11 sist og det gikk jo bra..

Får heteslag når jeg tenker på det. Blir helt kokt i kroppen. Får vell ikke til å sove i natt men. Godt jeg har relativt tidlig time i morgen..

Krysser fingrene for at du tar feil. Jeg har samme historie som deg med masse aborter, jeg har hatt spotblødninger hele dette svangerskapet, og likevel sprellet min baby rundt på UL i går. Det kan gå bra også, selv om jeg også er litt pessimistisk når jeg vet at vi har mindre enn 50% sjanse for å lykkes. :confused: Lykke til på UL!

Krysser fingre og tær for at dette er uskyldig!!! Har selv hatt småblødninger, og to stk UL etter det har i hvertfall vist at ting foreløpig er i orden.... Håper så at du får gode nyheter i morgen!!

Jeg tenker at om det får galt nå så er dette femte gang. Altså 2 SA, 1 BO og 2 MA. Kan de fortsatt kalle det for uheldig da? Under utredningen fant de ingenting galt, så jeg er egentlig ganske blank. Usikker på om vi i det hele tatt orker å prøve mer O.o

Det er heeeeeelt vanlig å ha rosa utflod og småblø litt den første tiden. Så jeg hadde ikke stressa med det før blødningen tok seg opp eller det ble smerter. Jeg har rosa utflod denne gangen, og i forrige svangerskap blødde jeg litt friskt blod hver dag til etter ordinær ultralyd. Alle jordmødre og gynekologer Har sagt til meg at det er like vanlig som å ikke ha det

Kroppen har vært så samarbeidsvillig og flink til å ordne opp de andre gangene at jeg føler den prøver å si ifra at noe er galt når det først kommer litt.. Nå er hvertfall natten over så da er det bare til å vente på timen klokken 9:20.

Back
Topp