Sprettrompa!
Elsker forumet
poltergeist og enegier etter døde mennesker?? [8|]
har dere noen gang opplevd noe skummelt??
har dere noen gang opplevd noe skummelt??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: christina87
meg, sambo, bror min og søster mi diskuterte da ute i stad.. eg e så pissnervøs og redd eg at eg tørr nesten ikkje gå og legga meg, hehe..
så har me jo nett kjøpt oss en dødsbolig og.. tør ikkje gå opp eller ned i kjelleren aleina ein gong..
ORIGINAL: maysen
ORIGINAL: christina87
meg, sambo, bror min og søster mi diskuterte da ute i stad.. eg e så pissnervøs og redd eg at eg tørr nesten ikkje gå og legga meg, hehe..
så har me jo nett kjøpt oss en dødsbolig og.. tør ikkje gå opp eller ned i kjelleren aleina ein gong..
Uff skjønner deg så godt snuppa.
Vi flyttet huset litt da vi bygde opp nytt, og det er noe som tar energien fra meg her nå. Føler meg tom hele tiden.
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
Ikkje nett no, for eg skal snart legga meg[;)]
Men eg trur han så budde her før e innom å Helse på av å te. Uten at da gjer meg nåke sånn egentlig. For av å te lokta da sånn "gammal mann"lokt i gangen å ut mot bade. Men eg trur berre han e innom å kikke, å ser kossen me gjere huse hans. Broren bur i nabohuse her endo[:)]
Ikkje nett no, for eg skal snart legga meg[;)]
Men eg trur han så budde her før e innom å Helse på av å te. Uten at da gjer meg nåke sånn egentlig. For av å te lokta da sånn "gammal mann"lokt i gangen å ut mot bade. Men eg trur berre han e innom å kikke, å ser kossen me gjere huse hans. Broren bur i nabohuse her endo[:)]
Da er han sikkert hjelperen deres.[:)]
Da kan godt ver. Da e i alle fall ingenting vondt i mannen! Eg trur egentlig berre han e gla for at me bur her. Da e familien hans så har solgt huse. Di fekk et anna bud og men di ville ikkje at huse sku rivast, så me fekk da[:D] Kanskje an berre e fornøyd me at me tar vare på huse hans![:)]
ORIGINAL: Cesilie
Ja jeg opplever masse sånt hele tiden, og har gjort det hele livet.
Jeg er vel det mange kaller klarsynt, og har lært meg teknikken med å "føre dem over på den andre siden" etter at jeg var på kurs med Deborah Borgen.
Andre her som har vært på silva kurs??[:D]
ORIGINAL: Cindy88
ORIGINAL: Cesilie
Ja jeg opplever masse sånt hele tiden, og har gjort det hele livet.
Jeg er vel det mange kaller klarsynt, og har lært meg teknikken med å "føre dem over på den andre siden" etter at jeg var på kurs med Deborah Borgen.
Andre her som har vært på silva kurs??[:D]
Jeg har ikke, men mamma har[:)] Ho prøve å lære meg litt, men har så mye annet i hodet for tiden[8D]
Ja, så absolutt.