tror dere på.....

Ja... [8|]

Har ikke opplevd noe skummelt.. Men jeg hadde en veldig dårlig dag like etter at besto (bestemor) døde for 4 år siden.. Jeg satt helt alene på hybelen min i Fredrikstad og "kjente" armene til besto rundt meg og den gode, varme klemmen jeg alltid fikk av henne og jeg fikk en helt klar følelse av at hun var der sammen med meg.. [:)]

Ja, så absolutt.

meg, sambo, bror min og søster mi diskuterte da ute i stad.. eg e så pissnervøs og redd eg at eg tørr nesten ikkje gå og legga meg, hehe..
så har me jo nett kjøpt oss en dødsbolig og.. tør ikkje gå opp eller ned i kjelleren aleina ein gong..

ORIGINAL: christina87

meg, sambo, bror min og søster mi diskuterte da ute i stad.. eg e så pissnervøs og redd eg at eg tørr nesten ikkje gå og legga meg, hehe..
så har me jo nett kjøpt oss en dødsbolig og.. tør ikkje gå opp eller ned i kjelleren aleina ein gong..

Uff skjønner deg så godt snuppa.

Vi flyttet huset litt da vi bygde opp nytt, og det er noe som tar energien fra meg her nå. Føler meg tom hele tiden.

ORIGINAL: maysen

Uff skjønner deg så godt snuppa.

Vi flyttet huset litt da vi bygde opp nytt, og det er noe som tar energien fra meg her nå. Føler meg tom hele tiden.

sånn er det med meg når vi er hos svigers, ikkje når me e på besøk der, men de gangene vi har sovet over der så har eg alltid hatt en forstyrra søvn, og dagen etter føle eg meg heilt rar, er sint og irritert, sist gang begynte eg å grine for ag sjønte ikkje ka så gjekk av meg.. stakkas folk må jo tro eg e skada i toppetasjen, hehe..
men så fortalte eg da til mamma, og då fortalte ho meg om "dårlige" enegier som kunne få folk til og bli sånt.. wææ..

Ja, det finnes mye mellom himmel og jord som vi ikke vet av..

At det finnes noe det gjør det.

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Ikkje nett no, for eg skal snart legga meg[;)]

Men eg trur han så budde her før e innom å Helse på av å te. Uten at da gjer meg nåke sånn egentlig. For av å te lokta da sånn "gammal mann"lokt i gangen å ut mot bade. Men eg trur berre han e innom å kikke, å ser kossen me gjere huse hans. Broren bur i nabohuse her endo[:)]

Da er han sikkert hjelperen deres.[:)]

Ikkje nett no, for eg skal snart legga meg[;)]

Men eg trur han så budde her før e innom å Helse på av å te. Uten at da gjer meg nåke sånn egentlig. For av å te lokta da sånn "gammal mann"lokt i gangen å ut mot bade. Men eg trur berre han e innom å kikke, å ser kossen me gjere huse hans. Broren bur i nabohuse her endo[:)]

Da er han sikkert hjelperen deres.[:)]

Da kan godt ver. Da e i alle fall ingenting vondt i mannen! Eg trur egentlig berre han e gla for at me bur her. Da e familien hans så har solgt huse. Di fekk et anna bud og men di ville ikkje at huse sku rivast, så me fekk da[:D] Kanskje an berre e fornøyd me at me tar vare på huse hans![:)]

[:)][:)]Det er han sikkert vennen[:)][:)]

gjør nok det. Lite valg ettersom jeg er født inn i en famile der mormor og mor, i tillegg til lillebror er klarsynt [&:]
Har opplevd en del rart innen det, men er ikke redd. Takket være mamma [;)]

Ja jeg opplever masse sånt hele tiden, og har gjort det hele livet.
Jeg er vel det mange kaller klarsynt, og har lært meg teknikken med å "føre dem over på den andre siden" etter at jeg var på kurs med Deborah Borgen.
Andre her som har vært på silva kurs??[:D]

ORIGINAL: Cesilie

Jeg er vel det mange kaller klarsynt, og har lært meg teknikken med å "føre dem over på den andre siden" etter at jeg var på kurs med Deborah Borgen.

Jeg har ikke, men mamma har[:)] Ho prøve å lære meg litt, men har så mye annet i hodet for tiden[8D]

ORIGINAL: Cindy88

ORIGINAL: Cesilie

Jeg har ikke, men mamma har[:)] Ho prøve å lære meg litt, men har så mye annet i hodet for tiden[8D]

Ja de kursene er kjempebra!
Jeg anbefaller alle som er intressert i sånn å ta det kurset!
Det er virkelig verdt pengene!

poltergeist og enegier etter døde mennesker?? [8|]

har dere noen gang opplevd noe skummelt??

Ja tror fullt og fast på det ja.[:)]
 Ikke opplevd så mye skummelt i den sammenhengen nei. [8|]

Ja, så absolutt.

nokke må jo det være.....

Back
Topp