tror dere på.....

ORIGINAL: christina87

meg, sambo, bror min og søster mi diskuterte da ute i stad.. eg e så pissnervøs og redd eg at eg tørr nesten ikkje gå og legga meg, hehe..
så har me jo nett kjøpt oss en dødsbolig og.. tør ikkje gå opp eller ned i kjelleren aleina ein gong..

som regel vandrer jo alle over på den andre siden når di dør,skulle di bli igjen,tviler jeg på at du som er "den redde typen ovenfor slikt"skulle oppleve noe.

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Ja, det tror jeg absolut på.
Har opplevd mer en nok til å kunne tro på det.[;)]

De fleste jeg har truffet på er snille da, men har møtt de som ikke har vært alt for snille også....

-henger meg på denne jeg. Man skal være forsiktig med å rote seg borti ting man ikke vet nok om ,det er min erfaring...

ORIGINAL: Alex_Micamor_

De fleste jeg har truffet på er snille da, men har møtt de som ikke har vært alt for snille også....

-henger meg på denne jeg. Man skal være forsiktig med å rote seg borti ting man ikke vet nok om ,det er min erfaring...

hva mener du med det?[8|]

ORIGINAL: skravlehue

synest at alt sånn som klarsynthet, spøkelser og alt det der er noe ordentlig tull!
men for all del... kan skjønne at noe tror på det, når de har opplevd slikt..

Hehe... Må bare le....Egentlig så syns du det er tull. Men så skjønner du dem som tror på det pga de har opplevd slikt? Da syns du jo de også er tullete, og da er det jo rart du skjønner de! [:D]

Jeg tror! Mener det er masse mellom himmel og jord man ikke har peiling på, derfor utelukker jeg ingenting!

ORIGINAL: stardust

ORIGINAL: Alex_Micamor_

hva mener du med det?[8|]
[/quote

Hmmm. det lurer jeg og på..

Back
Topp