Trondheimsjenter - er det stemning for nytt treff? :) - oppdatert

Kaktus_86

Elsker forumet
Hei og hå! 

Hvordan er stemningen for et nytt treff i Trondheim før fødslene braker løs? Synes jeg husker at de fleste hadde kommet ganske langt, så er jo ikke sikkert man er i form til cafe-henging heller. Men, tenkte jeg skulle sjekke likevel :) 

-----------------------

Så langt har vi blitt enige om å treffes førstkommende onsdag 2.mai kl 12.00 på Tulla Fischer (Mercur) i sentrum. Rop ut de som blir med :) 
 
Hei:-) Jeg kommer ikke hjem før fødselen, så for meg passer det ikke:-)men det er vel flere som har termin i midten og slutten av mai så dere må vel få til et treff til før det skjer noe:-)
 
Åh, du er jo like rundt hjørnet du da :) Masse lykke til i dagene fremover! Det blir vel flere treff etter babyene har kommet også :)
 


Kaktus_86 skrev:
Åh, du er jo like rundt hjørnet du da :) Masse lykke til i dagene fremover! Det blir vel flere treff etter babyene har kommet også :)


Har termin 3.Mai jeg vettu:-D tusen takk:-) Ja, vi må vel treffes etter de kommer og ja:-)
 
Jeg er med på en kaferunde jeg:)
Kanskje begynner det å nærme seg med stormskritt til fødsel for noen nå, men vi får se hvor mange vi blir:)
 
Jeg kan bli med hvis det ikke blir så altfor lenge til (12 dager til termin). Jeg er litt sliten på kveldstid og orker lite da, men et treff rundt lunsjtid hvis folk har mulighet til det er jeg gjerne med på :)
 
Jeg stemmer også for et treff på dagtid kjenner jeg. Men det blir kanskje vanskelig for deg det Malin-Juni før den 10 mai?
 
Neida, kan ta lønsj når og så lenge jeg vil ;) men lettest om det hadde vært en plass i sentrum da.
 
Hva med starten av neste uke? Man, tirs, ons? Lunsj på dagtid høres koselig ut :) Flott at flere får det til selv om det nærmer seg farlig fort nå! 
 
Mandag er innklemtdag og tirsdag helligdag, så kanskje onsdag eller torsdag da? Tulla Fischer på Merkur i lunsjtider evt?
 
Onsdag da :)? Torsdag skal jeg på kontroll på St.Olavs. Tulla Fischer er veldig koselig. Tidspunkt da? 12?
 
For meg passer onsdag fint.. Dere andre?
 
Jeg HÅPER egentlig ikke at det passer da jeg har store planer om å føde på tirsdag, hahahahhaha!!!!!!!!!!! Men jo, det passer nok, det blir vel ingen fødsel før tida på meg ;) Jeg legger inn at jeg skal møte søte mai-snupper på Tulla Fischer onsdag kl 12 :) Hvis jeg ikke kommer såååeeeeh, ja, da er nok Julian kommet eller på vei ;) Men jeg skal nok oppdatere dere underveis!
 
Så spennende :D Håper for din del at du er i fødsel da! Men hadde vært koselig å treffe deg :) Så han kan bestemme seg for å komme etter lunsj synes jeg ;)
 


Kaktus_86 skrev:
Så spennende :D Håper for din del at du er i fødsel da! Men hadde vært koselig å treffe deg :) Så han kan bestemme seg for å komme etter lunsj synes jeg ;)


Ja, det er også veldig greit ;) Storebror kom 4 dager etter termin så det er nok ikke veldig stor sannsynlighet for at lillebror er så mye kjappere. Jeg tropper nok opp på onsdag, skal du se :)
 
dytter litt :)
 
Flott!!! Gleder meg til å treffe dere!
 
Kjempefint :) Nå er vi ihvertfall noen! Tror dere vi trenger å bestille bord? Synes alltid det er ok med plass der jeg, men har ikke vært der rundt lunsj-tider før.. 
 
Back
Topp