Trondheimsjenter - er det stemning for nytt treff? :) - oppdatert

Jeg aner ikke...har bare vært der én gang og det var vel sist jeg var gravid, tror jeg! Hahahah ;) Men hvis du gidder, så er det jo ikke så dumt å gjøre det? Kan jo ringe og høre hva de tror?
 
Ja det skader jo ikke uansett. Ringer dem i morgen på dagen jeg :) 
 
Supert! :)
 
Blir hyggelig:)
Møtes kl 1200 da..
 
Da er bord bestilt til onsdag kl 12.00 på Tulla. Telte opp 4 stk her, så bestilte til 4-6 personer. Gleder meg :) 
 


Kaktus_86 skrev:
Da er bord bestilt til onsdag kl 12.00 på Tulla. Telte opp 4 stk her, så bestilte til 4-6 personer. Gleder meg :) 


Jeg også! Ser dårlig ut med fødsel her, så jeg får se det positive i at jeg da får treffe dere igjen! :)
 


Kaktus_86 skrev:
Da er bord bestilt til onsdag kl 12.00 på Tulla. Telte opp 4 stk her, så bestilte til 4-6 personer. Gleder meg :) 

Flott:) Da ses vi i morgen:)

 
Jeg vil bare på forhånd få sagt at grunnen til at jeg ser ut som ei sminkedokke når jeg kommer idag er rett og slett at jeg ser ut som en pandabjørn uten... Jeg har nemlig sola meg med store solbriller uten tanke for at disse gravidhormonene gjør at vi får lett farge...jeg ser ikke uuuuut!!!!!!!!!!!!! Hahahhah!!! Så nå har jeg prøvd og dekke over det meste, men får litt panikk av det også siden jeg vanligvis ikke bruker noe særlig sminke! Men nå er det altså sagt, og jeg gidder ikke sitte hjemme av den grunn, så here goes nothing! Jeg kommer!
 
Hei igjen jenter ;) 
Tengte bare å oppdatere dere på siste nytt! De på sykehuset lurte på om det var lite fostervann som gjorde at "mini" var så rolig (hadde vært greit om de hadde fortalt det i går men :P ) Det var nok fostervann og "mini" var mere aktiv i dag, slik at de mente det ikke var noe å bekymre seg for allikevel ;) Alle mål var fine, så da var det bare å dra hjem og vente :P
 


Linn.87mamma skrev:
Hei igjen jenter ;) 
Tengte bare å oppdatere dere på siste nytt! De på sykehuset lurte på om det var lite fostervann som gjorde at "mini" var så rolig (hadde vært greit om de hadde fortalt det i går men :P ) Det var nok fostervann og "mini" var mere aktiv i dag, slik at de mente det ikke var noe å bekymre seg for allikevel ;) Alle mål var fine, så da var det bare å dra hjem og vente :P


Det var bra å høre at alt var i orden:)
Men det er bedre med en sjekk for mye enn for lite..

Da er det ikke lenge før det blir fødsler på tur å rekke:) Ses vell neste gang sammen med babyene:)
 


Linn.87mamma skrev:
Hei igjen jenter ;) 
Tengte bare å oppdatere dere på siste nytt! De på sykehuset lurte på om det var lite fostervann som gjorde at "mini" var så rolig (hadde vært greit om de hadde fortalt det i går men :P ) Det var nok fostervann og "mini" var mere aktiv i dag, slik at de mente det ikke var noe å bekymre seg for allikevel ;) Alle mål var fine, så da var det bare å dra hjem og vente :P

Kjempegodt å høre at alt så fint ut! Da er det, som du sier, bare å vente... ;) Den som venter på noe godt osv...
Ellers var det veldig hyggelig å møte deg idag! Gleder meg til neste gang! Forhåpentligvis med masse søte, små bebiser!!!
 
Back
Topp