Tromsø kaller!!!

Ja, så den på originalspråket.Har aldri lest boka, så hadde egentlig ingen forventninger bortsett fra masssssssse sjokolade,da.eg går på universitetet, er gift og bor på Kvaløya. Hyggelig at det er flere fra Tromsøbyen da!

Bor på kvaløya selv jeg å... Fint her!!!

Ja, visst æ ikkje får krangla han me mæ da.. Vi kan jo hive oss me Pastella så e vi sikker på at d ikkje blir nåkka romantikk på dæm[8D]

Hehe, ja f.eks!
Må se d på engelsk da, verste æ veit e dubba filma... I hvertfall filma me menneska i, der ser man jo på munn dæmmes at dæm sei nåkka anna enn d man høre!!

Ja, æ ser bare originala.. Syns engelsk e mye finere på film uannz egentli..

Helt enig... Så repotasje på tv i stad med norsk stemme!!! Det funka lissom ikke!

Tegnefilm er jo forsåvidt greit, men når ikke leppene stemmer overens med lyden syns jeg automatisk at det er en
dårlig film...

helt enig!men æ syns faktisk istid va bedre på norsk enn på engelsk, må vær pga den sykt irriteranes bergenserdialekta på sid.

Ja helt enig!!!

Ja, der e æ åsså enig! Sikkert fordi d ikkje e så mye snakking i den filmen generelt!

Sov godt, skal gå på badet nå jeg å!!! Tiltak å gå i senga...

"Så bandt de meg forsiktig på alle hendene og føttene sånn at de va sikre på at eg ikkje sko komme løs!
Haha!!
Istid e den beste animasjonsfilmen ever!!
"Hæretter kan dåkkar kalle meg Sid, flammenes konge"

Natta alle sammen![:)]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Desverre er det lenge siden jeg har sett den filmen... Må gjøre det snart igjen... Har den jo på DVD

Kommer d ei 2'a??

tøfft

Back
Topp