Tromsø kaller!!!

Jah buhu!!! [:(] Men i dag har de sendt over noen graviditetsbasselusker så nå må det jo gå bra!!! [;)]

Jeg har nok litt problemer med akkurat det der... Legger ikke egg uten hjelp!!! Så vi får se når det skjer noe!!!

Hei på deg!!! Hvilken film har du sett?

Ja fjellheisen kan være trolsk den!!!

Er du gravid, prøver eller er du bare her?

Hvor er du egentlig fra?

"Ut å kikke" Hehe, ja den så rød ut der oppe!
Bor to hus bortenfor parkplassen, så æ har nært vess æ sko få lyst å dra opp dit en gang!

Det er jo så fint der!!!

husker jeg var det 11. september når tårna datt!!! Rart å vite at vi hadde vært i den høyden når de høye husa fikk fly inn i seg...

D går sæ nok til ska du se, du har no enda god tid, e jo bare ungdommen[;)]

Ja, det er mange "innvandrere" i Tromsø.. Men det er jo bare kos det[:D] Skikkelig drittvær for tida! Skulle ønske vinteren bare kunne sette igang for fullt å bli ferdig med det! Hater sånn her vær!

Har sett Charlie og sjokoladefabrikken. Ååååå, den va bare så søt og artig!!Kan seriøst få et alvorlig crush på Johnny Depp snart[;)]. Ble adoptert fra Sri Lanka da æ va 12 daga,så har bodd i Vesterålen hele livet. Kom til Tromsø i fjor.

Åh.. Jeg har så lysst å se den! Men samboeren min nekter[:(] *grin*

Hmmm den skal vi se å! Du så den på orginalspråket?

Kom du til Tromsø for å studere da el som nesten alle andre?

Joda har masse tid på meg... Men vi vil ikke ha den så veldig seint etter den yngste til samboeren min..

Det var faktisk en del hankjønn på kinoen...den anbefales veldig. Jeg er forresten ikke gravid, prøver ikke noe særlig heller, men det er veldig koselig å være innom her likevel[:)]

Hehe, ja alle kommer hit pga skole kan d virke som også..
Har samboeren din mange barn fra før av da?

Hva driver dere med da?

Jeg er Tannpleier og jobber offentlig... er 25 år i oktober, sambo er 33 år og har 2 barn som er her hver torsdag og annenhver helg!!!

Jeg holder på med pergotime for å bli gravid... Håper det snart klaffer!!!

D e jo så triveli her inne da[:)] Æ trvies no veldi godt væffal.. Samboeren min vil ikke gå fordi han generelt ikkje like Charlie og sjokoladefabrikken... Fra han va liten liksom! Å æ klare ikkje å få overtalt han heller[:'(]

Du får bli med oss du Linda

+ det sjette inni magen

Jobber på kafe æ.. Trives me d, men æ e spent å se kor lenge æ hold ut stresset der når magen bynner å komme... Kan jo ikkje akkurat holde på sånn som æ har gjort, me tunge løft, strekking å bøying overalt! Og d kommer te å bli trangt å nå til overalt, hehe!
Blir 21 år om kun kort tid, e singel å har ingen planer om å gjøre nåkka me d, etter å ha gjort d slutt me faren te beibien min et par uke før æ fant ut at æ va gravid.. Men vi e enig om d alt foreløpig, så får bare håpe d fortsette fremover!

Linda, vi kan dra ilag, har heller ingen å se den lamme!

Håper det går bra da... Ja vet åssen det er å jobbe på cafe... Jobba på resturang i byen mens jeg studerte! Og det er et stress uten like!!

Får jeg spørre hvilken cafe du jobber på?

Back
Topp