Trivselskontroll

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Skal på trivselskontroll i morgen tidlig :) da er det 7 dager siden termin.

Må jeg ha med urinprøve?
Tar med helsekort selvfølgelig, og baggen får ligge klar i bilen i tilfelle vi må bli værende. Har litt reisevei inn til sykehuset og en kjapp fødsel med sørste, så håper egentlig at vi kanskje ikke drar hjem igjen ... :P

Jeg har fått beskjed om å ta med urinprøve når jeg skal på trivselskontroll, så tror det er lurt :-)

oi.. ser nå at jeg er fri for glass. kanskje det går bra om jeg tar prøven på føden da? var såå sikker på at jeg hadde :P

Lykke til i dag! :)

Gikk helt fint å ta prøven der :)
Har vært åå kontroll nå, ble satt i registrering først og da hadde jeg rier. De kommer og går.. fikk ul for å sjekke fostervann og trivsel, alt bra der :)

Hun sjekka modning og åpning, er enda litt modning som gjenstår og er litt åpen.. når vi kom hjem oppdaga jeg at jeg har blødd en del, men det er vel normalt. Hun røska noe fælt oppi der :p

De sier at jeg er smått igang, men fikk ny time på fredag i tilfelle det ikke har skjedd noe. Men de regnet med at jeg er i gang av meg selv nå, så jeg håper :) nå skal jeg sove litt og prøve å slappe godt av, merker at noe skjer med kroppen.. føler meg så rar :/

Masse lykke til :)

Gikk helt fint å ta prøven der :)
Har vært åå kontroll nå, ble satt i registrering først og da hadde jeg rier. De kommer og går.. fikk ul for å sjekke fostervann og trivsel, alt bra der :)

Hun sjekka modning og åpning, er enda litt modning som gjenstår og er litt åpen.. når vi kom hjem oppdaga jeg at jeg har blødd en del, men det er vel normalt. Hun røska noe fælt oppi der :p

De sier at jeg er smått igang, men fikk ny time på fredag i tilfelle det ikke har skjedd noe. Men de regnet med at jeg er i gang av meg selv nå, så jeg håper :) nå skal jeg sove litt og prøve å slappe godt av, merker at noe skjer med kroppen.. føler meg så rar :/

Omtrent som min overtidskontroll :)
Bortsett fra at jeg fikk overtidskontroll to dager senere.
Hadde fire cm åpning på kontrollen og ble strippet. Regner med jeg var moden :rolleyes:
Rakk ikke neste overtidskontroll for å si det slik :)

Omtrent som min overtidskontroll :)
Bortsett fra at jeg fikk overtidskontroll to dager senere.
Hadde fire cm åpning på kontrollen og ble strippet. Regner med jeg var moden :rolleyes:
Rakk ikke neste overtidskontroll for å si det slik :)

Akkurat nå venter jeg bare på å ringe til føden.. Har sterke rier som kommer med ca 3-4-5 min imellom :o
Det begynte plutselig å ta seg opp for et par timer siden.

Kjenner jeg er kjemperedd for at det skal gi seg, samtidig begynner jeg å skjønne at nå skjer det :o

Akkurat nå venter jeg bare på å ringe til føden.. Har sterke rier som kommer med ca 3-4-5 min imellom :eek:
Det begynte plutselig å ta seg opp for et par timer siden.

Kjenner jeg er kjemperedd for at det skal gi seg, samtidig begynner jeg å skjønne at nå skjer det :eek:

Så spennende maggie91 :happy:, lykke til i natt!

Back
Topp