Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det eneste jeg savner her, er et barn eller to på frøkna sin alder. Er sånn 4 km med kun riksvei til nærmeste unge på ca samme alder, foreløpig må jo leking avtales og barna kjøres i mellom. Er litt masete. Men ellers trives vi godt her
Har lenge hat en drøm om å flyte til hamar ell stange. Pappa og familien til pappa bor der. Men nå har guttungen begynt på skole og vil ikke dra han bort derifra nå.
Trives ikke! Lengte hjem til min hjemplass og mine venner/familie. Men samboeren min hadde hus her, å han får ikke solgt. Så det drar ut å jeg må bare holde ut!
Både å. Liker å bo i bygda vi gjør, med større byer i nærheten og passe langt til familie.
Men selve borettslaget vi bor i, trives vi ikke så veldig godt i.
Så vi ser etter nytt hus i området
Kunne godt funnet et større hus, kanskje litt nærmere familien min og mannens jobb (men tar bare 20min å kjøre til begge deler ).
Men å flytte fra Bergen igjen er uaktuelt. 2,5 år vekke var nok.
Nei, så vi har sagt opp leiekontrakten idag og skal finne oss noe nytt. Må dessverre belage oss på å leie en stund til, men takler ikke den leiligheten i lengden. Liker området da. Gruer meg litt til å finne noe nytt da vi har hund (vanskelig her i Akershus/Oslo), men har 3 mnd på oss så skal nok gå fint. I verste fall får vi bo en liten stund hos svigermor i mellomtiden
Ja og nei. Kunne godt tenkt meg å flytte tilbake til sambos hjemplass, men pga eldste (skole, venner, familie) så skjer nok ikke det før hun evt flytter hjemmefra.
Trives godt her og da.