Trives du der du bor?

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Kunne du tenkt deg å flyttet på deg (annen by, anna fylke osv) eller trives du slik ting er nå der du bor?

Kunne godt tenkt meg det men ikke nå når kb er så stor
Vil ikke at han skal bytte skole

Trives her jeg bor, har alt av familie her så kunne ikke falt meg inn å flytta :)

Ja og nei.
Jeg vil flytte dersom det er til eget, siden vi leier nå. Så vi ser litt på boliger men vil helst ikke flytte vekk fra området vi bor.

Vil ha nytt hus da :p Men kunne mest av alt tenkt meg å revet vårt gamle og bygd nytt på samme tomt. For elsker her vi bor. :)

Det eneste jeg savner her, er et barn eller to på frøkna sin alder. Er sånn 4 km med kun riksvei til nærmeste unge på ca samme alder, foreløpig må jo leking avtales og barna kjøres i mellom. Er litt masete. Men ellers trives vi godt her :)

Har lenge hat en drøm om å flyte til hamar ell stange. Pappa og familien til pappa bor der. Men nå har guttungen begynt på skole og vil ikke dra han bort derifra nå.

Trives veldig godt. Stor enebolig, men sentralt likevel. Kjekke naboer og kort vei til alt :)

Har nettopp kjøpt oss hus, og er veldig glad i Bergen, så vi trivdes veldig og har ingen flytteplaner! :)

Trives ikke! Lengte hjem til min hjemplass og mine venner/familie. Men samboeren min hadde hus her, å han får ikke solgt. Så det drar ut å jeg må bare holde ut!

Ja! Men skulle ønske det var lettere å bli kjent med folk. Vi har ikke bodd her lenge :)

Både å. Liker å bo i bygda vi gjør, med større byer i nærheten og passe langt til familie.
Men selve borettslaget vi bor i, trives vi ikke så veldig godt i.
Så vi ser etter nytt hus i området :)

Kunne godt funnet et større hus, kanskje litt nærmere familien min og mannens jobb (men tar bare 20min å kjøre til begge deler ).
Men å flytte fra Bergen igjen er uaktuelt. 2,5 år vekke var nok.

Bor på drømmeeiendommen på drømmeplassen. :) Er fødd og oppvokst her og vil aldri flytte herfra. :)

Nei, så vi har sagt opp leiekontrakten idag og skal finne oss noe nytt. Må dessverre belage oss på å leie en stund til, men takler ikke den leiligheten i lengden. Liker området da. Gruer meg litt til å finne noe nytt da vi har hund (vanskelig her i Akershus/Oslo), men har 3 mnd på oss så skal nok gå fint. I verste fall får vi bo en liten stund hos svigermor i mellomtiden ;)

Ja og nei. Kunne godt tenkt meg å flytte tilbake til sambos hjemplass, men pga eldste (skole, venner, familie) så skjer nok ikke det før hun evt flytter hjemmefra. :)
Trives godt her og da.

Både og. Trives pga familie i nærheten, kort vei til bhg, skole, butikker osv

Mistrives pga naboer, støy og generelt dårlig miljø

Back
Topp