Trist

ms.olsen87

Elsker forumet
var på sykehuset i går å besøkte pappa. han har kreft og nå er det spredd til hodet. Legene sa at nå er det ingenting mer å gjøre,bare å vente[:(]

Det må være en uutholdelig vanskelig situasjon å stå i - jeg håper for deres del at dere kan ha en fin siste tid med faren din, at dere kan dele gode minner og gi han en fin slutt. Så får dere stå sammen i sorgen når den tiden kommer.

Vet hvordan det er!
Står i samme situasjon selv!
Dere må bare kose dere sammen så lenge dere kan[:)]

takk for omtanken alle sammen:) er veldig vanskelig dette,skal gifte oss 08.august og veldig mange fra bygda mi er sinte fordi vi ikke tenker på å gifte oss før han feller bort. er ikke bare bare det heller. synes det er veldig dårlig gjort av folk å si sånne ting.

ORIGINAL: lenemor

Det må være en uutholdelig vanskelig situasjon å stå i - jeg håper for deres del at dere kan ha en fin siste tid med faren din, at dere kan dele gode minner og gi han en fin slutt. Så får dere stå sammen i sorgen når den tiden kommer.

sign!! Utrolig trist[:(][:(][:(]

ORIGINAL: snupsemamma

Huff, så utrolig trist å høre!![:(][:(] 
Sender deg mange trøsteklemmer, jeg!!

Huff, kjempe trist å høre.. [:(] Vet hvordan det er å gå sånn og vente. Men bruk tiden, og er det noe du ønsker å fortelle han eller gjøre for han, så gjør det.
Synes ikke du skal tenke på det andre sier, dere gjør det som er best for dere.
Når mamma døde, så var det en mnd før jeg skulle konfirmeres.
Vi styrte og stressa for å flytte frem konfirmasjonen, så hun skulle få vært med. Det var et stort ønske fra henne.
Men hun døde kvelden før konfirmasjonen, så ble ikke helt som planlagt. Og alle gjestene kom til begravelse istedenfor konfirmasjon..
Så skulle ønske vi ikke hadde flytta konfirmasjonen..

Sender deg en stor trøsteklem

off, så ufattlig trist! finnes ikke ord! mistet pappa selv for ett par uker siden, og har termin om 4 uker, og det er tungt og vite at han ikke fikk bli bestefar!

du får kose deg med pappan din mens du kan, er det eneste jeg kan si, pappan min døde av akkutt hjertestans, så jeg fikk ikke sagt hade eller noe til han!
tror ikke du skal stresse så mye med tanke på brylupp osv om du ikke orker, du har en veldig tung tid i vente, med mye tanker, og veien mellom latter og tårer vil være ufattlig kort! viktig og lytte til deg selv hva du er klar for osv!

ønsker deg og pappan din lykke til! masse masse lykke til! og ta vare på deg selv og prate om disse tingene er viktig i slike perioder!

føler så masse med deg!

sender deg masse masse klemmer!

Uffameg...så trist. Stooor trøsteklem!![:(]

så utrolig trist!! [:(]
stor klem!

uff så tragisk[:(][:(]

sender deg en stoooor trøsteklem

Ånei.. Så trist [:(][:(]

Sender deg mange klemmer!

Uff, så trist å høre.
Det må være vanskelig å bare sitte og vente.
Sender deg mange gode tanker.

Back
Topp