Trist

ORIGINAL: snupsemamma

Huff, så utrolig trist å høre!![:(][:(] 
Sender deg mange trøsteklemmer, jeg!!

[:(][:(][:(]åå nei for en beskjed å fåå.. sender mange gode klemma..[:(]

Sender deg en stor trøsteklem..

Veldig trist.. Jeg mistet pappan min i januar 07, han fikk først lymfekreft som siden spredte seg. Da den satte seg på hjernehinnene var det ikke mer de kunne gjøre. Det er en fæl sykdom, og jeg føler veldig med deg og familien.
Prøv å bruk så mye tid sammen som mulig, og tenk på alle gode minner dere har hatt.
Er ikke så mye jeg kan si for å trøste, men sender dere masse varme klemmer og håper den tiden han har igjen her på jorda blir så fin som mulig. Ta vare på hverandre!

Bruk tiden som er igjen godt... Pappa skal begraves på tirsdag, og døde også av kreft. Har vært der hver dag de siste månedene, og har utrolig fine samtaler og minner å ta med meg.. Selv om det er fælt. Savner han sykt[:(] Bare bruk tiden til noe positivt, er det beste du kan gjøre... Skal tenke på deg[:)]

Uff så vondt...![&o] Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være for dere.Sender deg og dine mine varmeste tanker og trøsteklemmer...

ORIGINAL: snupsemamma

uff[:(]ord blir så fattige.Vil bare gi deg en god klem

kjempe trist[:(][:(]

sender deg en klem

ORIGINAL: lenemor

Det må være en uutholdelig vanskelig situasjon å stå i - jeg håper for deres del at dere kan ha en fin siste tid med faren din, at dere kan dele gode minner og gi han en fin slutt. Så får dere stå sammen i sorgen når den tiden kommer.

[&o]

Back
Topp