FrkAlette
Forelsket i forumet
ORIGINAL: shanni
Jeg skal heldighvis ikke til henne før over på ny året, så får vi se hvordan fremgangen har vært til da, hvis hun begynner og snakke om akkuratt de samme tingene igjen så går jeg bare.. Jeg ønsker og ha det koselig i svangerskapet og se at magen vokser, kjenne at hun sparker og glede meg over alt.. ikke gå og være trist og føle meg feit hele tiden, tenke på alt jeg spiser osv. Jeg drikker ikke brus og spiser nesten ikke godteri eller snaks, så kan ikke skjønne at jeg ikke kan spise frukt når jeg vil.
Det er synd og høre at det er så mange som har problemer med at jordmødrene er alt for rett på sak og mener at alle skal være like osv, vi er jo ikke akkuratt det til vanlig. Jeg bodde over en jente på da 22 år ble gravid med tvillinger, og la på seg 50kg.. Ja det er drøyt og veldig på spissen, men hun fødte helt normalt og har tatt av seg all vekten i etter kant.
Syns bare de kan være litt mere fint følende rundt omerådet, og se alle som ulike individer som vi er. Det er jo tross alt en del hormoner og følelser inn i bildet.
ei eg kjen la på seg 8 kilo me første ungen og da drakk ho brus osv. men me den andre ungen gikk ho opp 20 kilo og da drakk ho ik brus og passa på ka ho spist. så d e rart d der