Trist søndag..

Masse varme gode tanker og klemmer til deg <3 utrolig tøft og trist å lese :(
 
Så utrolig trist å lese! Jeg håper det klaffer raskt igjen og at spiren sitter :Heartred
 
Hvor langt er du nå? Og hvor mye har du blødd?
Jeg er 7
Hvor langt er du nå? Og hvor mye har du blødd?
hadde sex fredags kveld, og da jeg gikk på do rett etter så blødde jeg. Blødde ikke noe i går på dagen men så kom det en liten blødning igjen i går kveld. I dag har det vært sånn litt i løpet av hele dagen :/ ikke såpass mye at jeg må bruke bind. Bare på papiret..
 
Jeg er 7

hadde sex fredags kveld, og da jeg gikk på do rett etter så blødde jeg. Blødde ikke noe i går på dagen men så kom det en liten blødning igjen i går kveld. I dag har det vært sånn litt i løpet av hele dagen :/ ikke såpass mye at jeg må bruke bind. Bare på papiret..

Jeg skjønner :/ Har du TUL snart? Det høres vel kanskje mest ut som irriterte slimhinner. Du må holde oss oppdatert:Heartpink
 
Negativ test allerede i dag. Kan det bety at syklusen kommer nogenlunde til å gå sin vanlige gang da?:bag: Begynte å blø på dag 30 mot for dag 26/27 til vanlig. Vil ny eggløsning komme 'raskt' etter en slik kjemisk?
 
Negativ test allerede i dag. Kan det bety at syklusen kommer nogenlunde til å gå sin vanlige gang da?:bag: Begynte å blø på dag 30 mot for dag 26/27 til vanlig. Vil ny eggløsning komme 'raskt' etter en slik kjemisk?

Har hatt kjemisk noen ganger..og syklusen har vært som normal da
 
Negativ test allerede i dag. Kan det bety at syklusen kommer nogenlunde til å gå sin vanlige gang da?:bag: Begynte å blø på dag 30 mot for dag 26/27 til vanlig. Vil ny eggløsning komme 'raskt' etter en slik kjemisk?
Ble gravid 14dager etter kjemisk :Heartbigred
 
Negativ test allerede i dag. Kan det bety at syklusen kommer nogenlunde til å gå sin vanlige gang da?:bag: Begynte å blø på dag 30 mot for dag 26/27 til vanlig. Vil ny eggløsning komme 'raskt' etter en slik kjemisk?

Nesten det samme skjedde meg, bare at jeg startet å blø rundt da jeg var 5+1! Jeg ble gravid igjen før jeg fikk mensen igjen, så ikke mist håpet!!❤️
 
Back
Topp