Trist søndag..

Lillebompi

Glad i forumet
Begynte å blø mye i formiddag og blør enda + menssmerter. Må vel bare innse at vi mister lille spiren.. :'( :'(
Kjenner det er vanskelig å håndtere dette, det klaffa endelig i pp10, men så..

Lykke til til dere alle♡
 
Håper det er uskyldig! Jeg har også blødd i går kveld og noe i dag, bestilte meg en TUL på tirsdag for å sjekke :(:Heartred
 
Åh nei så fælt :(
 
Begynte å blø mye i formiddag og blør enda + menssmerter. Må vel bare innse at vi mister lille spiren.. :'( :'(
Kjenner det er vanskelig å håndtere dette, det klaffa endelig i pp10, men så..

Lykke til til dere alle♡

Huff, så utrolig trist ❤️ Håper det bare er noe uskyldig. I verste fall har jeg hørt at det er økt sannsynlighet for at det klaffer etter man har mistet, men håper selvfølgelig at dere ikke skal trenge den økte sannsynligheten ☺️

Sender klem din vei ☺️
 
Så utrolig trist å høre :sorry: Håper du blir tatt godt vare på:Heartred
 
Sender deg en stor og varm klem:Heartbigreder nokk lite som hjelper nå,håper virkelig den sitter snart!:Heartred
 
:Heartred Dette er ikke uskyldige blødninger nei. Masse friskt, mørkt blod. Bare 4+2, men 1 uke siden positiv test. Omstilling:sad010
 
:Heartbigred
 
Stor klem til deg. Så leit å høre. Håper du blir godt ivaretatt. Vær god med deg selv:Heartred:Heartred
 
Dette var utrolig trist å lese, kjære deg :(:Heartred Av erfaring vet jeg at det er lite som trøster akkurat nå. Håper at det klaffer igjen snart, og at det da holder hele veien. Sender deg en stor klem!
 
Så trist :(

Ta vare på hverandre :Heartred

Jeg vet det er vanskelig å se lyst på ting nå, men som sagt over her er går det ofte fortere å bli gravid på ny etter en sa.
Klem til deg
 
Så ufattelig trist! Håper det går bra med deg! Masse klemmer
 
Back
Topp