Trist i dag..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg har flere tester igjen, og tok en i morges.
Den var mye svakere enn den jeg hadde for 2-3 dager siden :(

Ja, jeg vet, jeg vet. Testene fra BT kan ha forskjellig mengde farge stoffer i seg, og jeg så at urinen var mye mindre gul enn den pleier å være om morgenen.
Men jeg har hatt så mange MA'er tidligere. Jeg ble redd nå :(

Skjønner engstelsen din. Og har ikke så mange råd dessverre. Det du sier om urin og testene høres jo logisk ut da. Men mulighet for å ta hcg prøve hos legen i morgen?

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Skjønner engstelsen din. Og har ikke så mange råd dessverre. Det du sier om urin og testene høres jo logisk ut da. Men mulighet for å ta hcg prøve hos legen i morgen?

<3 termin 06.01.15<3

Tror heller jeg venter en ukes tid, og så tar en test til.
Skal ringe RH på mandag og bestille UL..
Er bare 4+1 i dag, og dag er det så lite hCG så skal ikke så mye til før slikt skjer.
Men trist likevel

Hold motet oppe og ikke ta på deg sorger som ikke trenger å være der <3

<3 termin 06.01.15<3

Drakk du mye på kvelden igår f.eks ? Jeg har opplevd mye sterkere tester utover dagen enn det jeg har fått på morgenurin. Vet det er flere her inne med samme opplevelse :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeg heier. Dette må gå bra :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Går nok bra :) Opplevd det samme som deg :) Svakt om morgenen men sterkere ut på dagen :)

Tatt en ny test for å se om den var sterkere igjen.
Det samme en gang til.
Veldig svak. Nesten negativ faktisk.

Nå skal jeg vente i minst en uke før jeg tar en til.
Får en dårlig følelse av dette :(
Sitter å lurer på om dette kommer til å bli vår 5. MA :(

Stor klem til deg <3 Ikke gi opp håpet enda. Du skal være her på januarforumet med oss :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tatt en ny test for å se om den var sterkere igjen.
Det samme en gang til.
Veldig svak. Nesten negativ faktisk.

Nå skal jeg vente i minst en uke før jeg tar en til.
Får en dårlig følelse av dette :(
Sitter å lurer på om dette kommer til å bli vår 5. MA :(
Skulle ha kommet noen å beslaglagt de testene dine!
Du skremmer bare deg selv:/ bestil en legetime i morgen å ta en blodprøve. Dette går så bra så<3
Jeg har trua:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Skulle ha kommet noen å beslaglagt de testene dine!
Du skremmer bare deg selv:/ bestil en legetime i morgen å ta en blodprøve. Dette går så bra så<3
Jeg har trua:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Takk.
Skal ringe sykehuset i morgen for å bestille UL, men får nok ikke den før om en 3-4 uker.
Skal spørre om muligheten til hCG prøver i mellomtiden

Sent from my iPad using BV Forum

Liten oppdatering fra meg.
Nei, jeg har ikke tatt en ny test, kommer heller ikke til å gjøre det på en stund.
Tror det enten er noe galt med disse testene, eller jeg som ikke utskiller hCG i urinen.
Uansett, dersom jeg var ved å få mindre hormoner i kroppen burde jeg fått mindre symptomer, og i dag kom kvalmen :)

Liten oppdatering fra meg.
Nei, jeg har ikke tatt en ny test, kommer heller ikke til å gjøre det på en stund.
Tror det enten er noe galt med disse testene, eller jeg som ikke utskiller hCG i urinen.
Uansett, dersom jeg var ved å få mindre hormoner i kroppen burde jeg fått mindre symptomer, og i dag kom kvalmen :)

Så bra å høre, vi to skal nemlig gå til termin sammen!! En dag imellom, så du får værsågod bare holde på spiren, hihi :D Det kommer til å gå fint denne gangen <3

Så bra å høre, vi to skal nemlig gå til termin sammen!! En dag imellom, så du får værsågod bare holde på spiren, hihi :D Det kommer til å gå fint denne gangen <3
Dersom vi skal få babyen samtidig må du føde 1-2 uker før termin.
Jeg skal ha planlagt KS

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp