trisomi 18 jeg er knust Nervøs for timen på foster diagnostikk i morgen.

Så trist å lese ❤️ Får helt vondt i meg:sorry:

Sender deg masse gode og varme tanker ❤️
 
:HeartbigredIngen ord kan trøste ved en slik nyhet. Dette var trist å lese. Sender deg en god klem og varme tanker :Heartbigred
 
Så utrolig trist! Finnes ingen ord som egentlig passer når man får sånne beskjeder, masse lykke til videre og pass på hverandre :Heartbigred
 
Tusen takk for alle gode tanker og klemmer og hjerter!
Dere er fantastiske. Nå er senabort prosessen i gang og gruer og gleder meg til mandag er overstått og vi kan gå videre og forhåpentligvis blir det en ny liten frisk spire om ikke alt for lenge. Håper ingen av dere må oppleve noe slikt. Ønsker dere lykke til videre i graviditeten. Oktober er en fin tid få en liten i :Heartbigred skulle ønske det var meg og men skjebne ville det anderledes denne gangen. Men kommer til å sjekke innom her ❤️
 
Tusen takk for alle gode tanker og klemmer og hjerter!
Dere er fantastiske. Nå er senabort prosessen i gang og gruer og gleder meg til mandag er overstått og vi kan gå videre og forhåpentligvis blir det en ny liten frisk spire om ikke alt for lenge. Håper ingen av dere må oppleve noe slikt. Ønsker dere lykke til videre i graviditeten. Oktober er en fin tid få en liten i :Heartbigred skulle ønske det var meg og men skjebne ville det anderledes denne gangen. Men kommer til å sjekke innom her ❤️

Kjære deg/dere, så utrolig trist å lese. Mine varmeste tanker sendes din vei Jeg synes du er utrolig tøff som deler din opplevelse her, det er nok flere der ute som sitter med det samme og mange føler seg veldig ensomme i denne prosessen, og det er ett virvar av følelser. Bare husk, det er lov å bli sint, lei seg, alt av følelser... Gi det tid og hvis du trenger noen å prate med så be om det. Jeg kan også gi tips om en gratis tjeneste, hvis du bor i Oslo. De heter Amathea. Det er litt misvisende at de kun jobber med frivillige aborter, for du kan prate med de om alt. Min gynekolog anbefalte meg de når jeg måtte ta abort. Det hjalp meg å gråte ut all sinnet jeg følte på... men hvis det er noe trøst, jeg ble gravid etterpå og det har gått bra. Du vil også det! Jeg håper sykehuset og legene ivaretar deg nå, for det trenger du. Ta vare på deg selv, vær god mot deg selv. Varmeste tanker ❤️
 
❤️ Ønsker deg all lykke til på ferden mot en frisk spire ❤️ Ta godt vare på hverandre ❤️
 
Tusen takk for alle gode tanker og klemmer og hjerter!
Dere er fantastiske. Nå er senabort prosessen i gang og gruer og gleder meg til mandag er overstått og vi kan gå videre og forhåpentligvis blir det en ny liten frisk spire om ikke alt for lenge. Håper ingen av dere må oppleve noe slikt. Ønsker dere lykke til videre i graviditeten. Oktober er en fin tid få en liten i :Heartbigred skulle ønske det var meg og men skjebne ville det anderledes denne gangen. Men kommer til å sjekke innom her ❤️

Hvordan går det med deg ?:Heartred
 
:Heartbigred
 
Hvordan går det med deg ?:Heartred
Takk som spørr! Emosjonelt er det en Berg og dalbane. Men igangsetting gikk greit , brukte 2.5t fra piller til jeg var ferdig. Så det gikk fryktelig fort noe jeg er glad for. Sykepleieren fikk litt sjokk. Men måtte være i nesten 6t etterpå på sykehuset til blødningen hadde avtat. Godt være ferdig og prøve fokusere fremover :Heartred
 
Takk som spørr! Emosjonelt er det en Berg og dalbane. Men igangsetting gikk greit , brukte 2.5t fra piller til jeg var ferdig. Så det gikk fryktelig fort noe jeg er glad for. Sykepleieren fikk litt sjokk. Men måtte være i nesten 6t etterpå på sykehuset til blødningen hadde avtat. Godt være ferdig og prøve fokusere fremover :Heartred

det var godt å høre det gikk relativt fort. Ja, lang tid å vente etterpå og msn vil sikkert bare hjem, men du var i trygge hende. Kan tenke meg det er godt det nå er over og at dere kan fokusere fremover. Berg og dalbane emosjonelt vil det nok være en stund. Det er helt lov! Få det ut. Snakk om det. Ta vare på hverandre! Gradvis vil man klare se fremover og positivt. Håper du oppdatere oss visst du blir gravid igjen :Heartred tenker på deg. Avstandsklem! Og masse masse lykke til videre:Heartred
 
det var godt å høre det gikk relativt fort. Ja, lang tid å vente etterpå og msn vil sikkert bare hjem, men du var i trygge hende. Kan tenke meg det er godt det nå er over og at dere kan fokusere fremover. Berg og dalbane emosjonelt vil det nok være en stund. Det er helt lov! Få det ut. Snakk om det. Ta vare på hverandre! Gradvis vil man klare se fremover og positivt. Håper du oppdatere oss visst du blir gravid igjen :Heartred tenker på deg. Avstandsklem! Og masse masse lykke til videre:Heartred
Tusen takk! Kommer nok til å følge med litt i gruppen her så gleder meg til å se alle oppdateringen i oktober! Selv om det blir litt sårt og. Men har en som blir 2 år da så får fokusere på han og håpe vi er gravid igjen da!
 
Tusen takk! Kommer nok til å følge med litt i gruppen her så gleder meg til å se alle oppdateringen i oktober! Selv om det blir litt sårt og. Men har en som blir 2 år da så får fokusere på han og håpe vi er gravid igjen da!

krysser fingrene for at en ny liten spire for dere, om ikke alt for lenge:Heartred
 
Tusen takk for alle gode tanker og klemmer og hjerter!
Dere er fantastiske. Nå er senabort prosessen i gang og gruer og gleder meg til mandag er overstått og vi kan gå videre og forhåpentligvis blir det en ny liten frisk spire om ikke alt for lenge. Håper ingen av dere må oppleve noe slikt. Ønsker dere lykke til videre i graviditeten. Oktober er en fin tid få en liten i :Heartbigred skulle ønske det var meg og men skjebne ville det anderledes denne gangen. Men kommer til å sjekke innom her ❤️

Sender deg mange gode klemmer. Jeg har vært gjennom dette jeg også for litt over 1 år siden, MA ble oppdaget i uke 19. Jeg vet hva du går gjennom, og det er helt umenneskelig. Sender deg styrke og gode tanker <3
 
Back
Topp