trisomi 18 jeg er knust Nervøs for timen på foster diagnostikk i morgen.

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Huff de siste to ukene har gått sake med bra perioder og dårlige perioder. I dag ringte de fra kk og flyter timen min fra kl 1445 til kl 13 og opp til fosterdiagnostikk isteden for poliklinikken. Skulle nok hatt time der med en gang. Kjente jeg ble plutselig super nervøs. Føles som det er d dagen for svangerskapet i morgen. Håper det viser seg ikke være noe galt eller noe som ikke er farlig. Blir et langt døgn i vente.
 
Masse lykke til i morgen! Forstår godt du er nervøs. Håper du får gode nyheter i morgen, og at alt er som det skal med baby:Heartred
 
Masse lykke til i morgen! Forstår godt du er nervøs. Håper du får gode nyheter i morgen, og at alt er som det skal med baby:Heartred
Takk blir nok ikke den beste søvnen i natt. Håper bare utposningen i mageregion er vekke og det er en frisk liten inni der.
 
Last edited:
Lykke til i morgen ❤️
 
Masse lykke til i morgen, håper på gode nyheter for deg og at vi får fortsette å være i samme termingruppe i dette svangerskapet også!:):Heartpink
 
Ønsker deg masse lykke til i morgen! Forstår godt hva du mener med at det blir lite søvn i natt. Prøv å se eller les noe som får deg på andre tanker nå når kvelden kjem. Krysser fingrer og tær for dere:Heartred
 
Lykke til!
 
Dette var ikke positivt. Den lille hadde en stor bukbrokk. Var muligens noe mer hjerte men vanskelig si så tidlig. Forsatt en uke mindre enn det skulle hvert. Hadde og en korona hinne rundt seg. Så det tyder på enten en kromosom feil eller noe med sirkulasjonen. Skal tilbake neste fredag da får vi svar på morkake prøven nye undersøkelser og ta videre avgjørelse. Men ser ut som det ender feil vei. Er helt ulykkelig nå. Nok en uke i uvisshet. Han beklagde det tok tid før jeg fikk time. Henvisning hadde havnet feilt sted. Så han hadde oppdaget det dagen før.
 
Å nei, så trist ❤
 
Dette var ikke positivt. Den lille hadde en stor bukbrokk. Var muligens noe mer hjerte men vanskelig si så tidlig. Forsatt en uke mindre enn det skulle hvert. Hadde og en korona hinne rundt seg. Så det tyder på enten en kromosom feil eller noe med sirkulasjonen. Skal tilbake neste fredag da får vi svar på morkake prøven nye undersøkelser og ta videre avgjørelse. Men ser ut som det ender feil vei. Er helt ulykkelig nå. Nok en uke i uvisshet. Han beklagde det tok tid før jeg fikk time. Henvisning hadde havnet feilt sted. Så han hadde oppdaget det dagen før.

Uff. Dette var ikke kjekt å lese. Sender deg en god klem:Heartred
 
Dette var ikke positivt. Den lille hadde en stor bukbrokk. Var muligens noe mer hjerte men vanskelig si så tidlig. Forsatt en uke mindre enn det skulle hvert. Hadde og en korona hinne rundt seg. Så det tyder på enten en kromosom feil eller noe med sirkulasjonen. Skal tilbake neste fredag da får vi svar på morkake prøven nye undersøkelser og ta videre avgjørelse. Men ser ut som det ender feil vei. Er helt ulykkelig nå. Nok en uke i uvisshet. Han beklagde det tok tid før jeg fikk time. Henvisning hadde havnet feilt sted. Så han hadde oppdaget det dagen før.
Dette var ikke kjekt å lese... Hadde håpet på en oppdatering med gode nyheter:sad010 Sender en stor klem:Heartred
 
Back
Topp