Tripp trapp stol

3 bøylen var i gamle dager og passer bare på de aldre stolene desverre.. Hvis du har aldre stol kan du være heldig på loppemarked eller noe :) nå er det bare den plastdelen

3 bøylen var i gamle dager og passer bare på de aldre stolene desverre.. Hvis du har aldre stol kan du være heldig på loppemarked eller noe :) nå er det bare den plastdelen
Gamle dager faktisk... Haha
Vi kjøpte tripp trapp stol i 2009 og da fulgte det med trebøyle ;) så vil ikke påstå det er i "gamledager"

Haha :) er det så kort siden ja! Trodde det var på 80 - 90 tallet jeg vettu:) da trekker jeg tilbake d:-)

Greit nok at jeg har lang tid mellom barna alltså, men i gamle dager var litt å ta i ja ... Haha ;)

Søstera mi bestilte med bøyle i september, men mener å huske at det var i tillegg som tilbehør.

Men nå selges jo ikke bøylen lengre? Tenker du på det med plast? Vi hadde trebøyle sist men finner ikke nå
trebøylen har de slutta med men er veldig fornøyd med det nye systemet føler hun sitter bedre også. (vi har eldre type stol også) synes også det er greit at man kan bruke seler oppi så barnet ikke faller utav. New born setet er også genialt har brukt det mye for barnet får vært med i måltidet når det sitter oppe ved bordet og ikke på gulvet i en vippestol ol.

Mamma sparte på på min gamle tripp trapp stol, men den mangler trebøylen... Vil gjerne bruke den nå, men står at de nye delene bare fungerer med stoler fra 2003 og nyere...
Noen som har erfaring med om de passer likevell? :)

Mamma sparte på på min gamle tripp trapp stol, men den mangler trebøylen... Vil gjerne bruke den nå, men står at de nye delene bare fungerer med stoler fra 2003 og nyere...
Noen som har erfaring med om de passer likevell? :)

Om du skal bruke de nye delene må du tilpasse stolen litt for at det skal gå. Jeg ville heller sjekket ut finn eller sånne salgsgrupper på fb, er stadig gamle tripptrapp stoler og deler som selges der :)

Back
Topp