Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gamle dager faktisk... Haha3 bøylen var i gamle dager og passer bare på de aldre stolene desverre.. Hvis du har aldre stol kan du være heldig på loppemarked eller noenå er det bare den plastdelen
HahaGamle dager faktisk... Haha
Vi kjøpte tripp trapp stol i 2009 og da fulgte det med trebøyleså vil ikke påstå det er i "gamledager"
Hahaer det så kort siden ja! Trodde det var på 80 - 90 tallet jeg vettu
da trekker jeg tilbake d
![]()
trebøylen har de slutta med men er veldig fornøyd med det nye systemet føler hun sitter bedre også. (vi har eldre type stol også) synes også det er greit at man kan bruke seler oppi så barnet ikke faller utav. New born setet er også genialt har brukt det mye for barnet får vært med i måltidet når det sitter oppe ved bordet og ikke på gulvet i en vippestol ol.Men nå selges jo ikke bøylen lengre? Tenker du på det med plast? Vi hadde trebøyle sist men finner ikke nå
Mamma sparte på på min gamle tripp trapp stol, men den mangler trebøylen... Vil gjerne bruke den nå, men står at de nye delene bare fungerer med stoler fra 2003 og nyere...
Noen som har erfaring med om de passer likevell?![]()