Tripp trapp newborn seat

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Er det noen som vet hva forskjellen på den gamle versjonen og den nye er? Kan begge brukes på alle nye tripp trapp stoler? Har de ulike funksjoner?

Øverst på bildet ser du den nye, nederst de gamle.
 

Vedlegg

  • 34F9C105-896E-4FE4-A7E8-09D95749F9B1.png
    34F9C105-896E-4FE4-A7E8-09D95749F9B1.png
    108,6 KB · Visninger: 51
Hvis jeg har skjønt det riktig, så kan det nye stilles inn i 2 forskjellige posisjoner, mens det gamle kun har en:)
Begge kan brukes på tripp trapp stoler produsert etter 2003!
 
Hvis jeg har skjønt det riktig, så kan det nye stilles inn i 2 forskjellige posisjoner, mens det gamle kun har en:)
Begge kan brukes på tripp trapp stoler produsert etter 2003!
Skjønner ! Tusen takk :)

Jeg fant den gamle brukt til 250kr med to trekk til, som omtrent ikke hadde blitt brukt, kun hos oldeforeldrene til det barnet. Så da kjøper jeg det :)
 
Jeg så nå på nett at begge kan brukes opp til 9 kg. Så virker som at eneste funksjonelle forskjellen er at den nye kan stilles i 2 posisjoner og den gamle i 1.
 
Ser ut som den nye har bedre liggestilling
 
Jeg kommer også til å kjøpe brukt, såpass stor prisforskjell. Vi hadde den gamle versjonen til storebror og savnet i alle fall aldri flere stillinger. Han satt uansett bare i setet når han var våken, og vi skulle spise. Vi hadde en lang gutt, og innen han vokste ut av setet, hadde han uansett gått over til å sitte i baby set til Tripp Trapp-en. Vi byttet over da han var ca. 7 mnd.
 
Den nye har 2 stillinger, den gamle er fast. Jeg kommer ikke til å bytte ut den gamle modellen fordi jeg aldri savnet noen andre stillinger på baby, og fordi han satt med støtte når han var 4 mnd. Han fikk også fast føde fra 4 mnd og da skal ikke babyene "ligge" i newborn setet eller vippestol pga kvelningsfare. Ble derfor å kjøpe baby settet med en støttende pute til:joyful:
 
Back
Topp