Trimmetråd?

her blir det endel trening hjemme, allefall 3 ggr i uken, også tur med hundene omtrent hver dag + stallarbeid og ridning, så føler jeg holder meg aktiv ja :P Har en aktiv jobb i helsevesenet også så når kveldene kommer r jeg rimlig fornøyd :P

I dag har jeg avtalt gåtur med en venninne. Nå er det alt for lenge siden jeg har trent, så hun kommer sikkert til å gå fra meg :p Men jeg er fornøyd bare med å komme meg ut. Hun fikk barn i august så det er ikke sååå lenge siden hun var gravid selv, så hun vet i hvert fall hva kroppen går gjennom for tiden ;)

Trener ca 3 ganger i uka på spenst:)
Har kjøpt meg supergod treningstights fra hm:) bredt strikk i midja som ikke er for stramt, slik at tightsen kan legges under magen uten at det blir ubehagelig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fortsatt i full trening og det håper jeg fortsetter. Må klare å slå lengde på trening fra forrige svangerskap. Da stoppet jeg i uke 32, så denne gangen håper jeg på noe lenger. I dag blir det bootcamp :p

Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: Atu
I dag bærere det på puls og cxworks, før hagen kaller. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg svømmer. Og har tittet på YouTube på gravidtrening med nudel som holder meg oppe i vannet. Ellers sykler jeg og går turer.

I dag skal jeg faktisk trene på Sats med forloveden.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I dag skal jeg på puls intervall :)

Har iallefall begynt å trenet opp bekkenet litt nå da med øvelser fra fysio! haha! trening er det ikke akkurat da, men håper jeg faktisk kan begynne med styrke så fort bekkenet blir sterkt nok :D

Hvordan går det med treningen damer? :)

Pga av bäcklösning så går jag minst muligt. Har styrketränat ca var femte dag sista veckorna. Men inser nu att jag ska fokusera på att träna ben & rumpa, for å kompensera att jag inte kan gå normalt. For å undgå klassisk "platt gravid-rumpa". Har träningscykel hemma som går bra trots bäckenlösning. Så nu vill jag cykla 2-3 ggr i uken. Får se hur detta går... :P plus att jag vill styrketräna litt.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her trener jeg styrke x 3 pr uke enda og går meg turer da jeg ikke greier å løpe lenger :) startet uka med en styrkeøkt imorges! Blir en gåtur på ettermiddagen.

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag blir det 45 min walking og 30 min styrke :) så bærere det hjem til husvask (utvendig) og å få orden på verandaen for sesong. :)

De siste tre dagene har bestått av tungt hagearbeid og en sykkeltur. Jeg kjenner på kroppen at den har veldig godt av det. Når påsken er over skal jeg trene styrke 10- 20 min og sykle turer. Jeg registrerer det her:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Her fikk jeg beskjed av fysio å kutte ut øvelsene da jeg ble værre desverre. Så prøver å gå meg en liten tur av og til..
Føler meg innesperret i en kropp til 80 år gammelt menneske mens jeg har sååååå lyst å være aktiv. Blir nesten litt depressiv av det :o

Jeg har syklet en del fine turer, selv om knærne står rett ut og jeg jeg ser ut som farbror melchior i vi på saltkråkan. Hahahah magen er mer og mer i veien.

Det er blitt mange gåturer i skogen, og i friluftsområder i nærheten.

Det er bare å komme seg ut damer!

Siden jeg hadde nestenulykke med oppkast i bassenget ved en av treningsturene så ble jeg så redd at jeg ikke torde gå tilbake. Rakk å finne do, og der kom alt i vasken, for jeg så dolokket var igjen og rakk ikke ta det opp. Hadde da kommet meg forbi tre linjer i bassenget med svømmere, ut av hallen, inn i garderoben og på do... Klarte ikke formle med et dolokk og alternativene ble enten gulvet eller i vasken... Sånn går det når man er kvalm hele tiden og kroppen bare vil spy. Dette er sånn ennå. Ikke like mye, men det henger i.

Frisk luft var eneste som hjalp. Å spy ute på tur er ikke like ille som i et basseng...

Da har jeg trent mandag, tirsdag og onsdag. Så tar en hvile dag i dag, skal bare ut å gå en liten runde etterpå for å få litt bevegelse. Fikk beskjed av jordmor om å roe ned tempoet på hjenmebane i går, til jeg får vært på ul for å utelukke/påvise modning. Jeg er ikke så bekymret, men får prøve å høre litt på henne. Så får kanskje unngå de hardeste timene på trening frem til det. Men elsker å trene, så ønsker heller å kutte ned litt på jobb enn trening. Trening gjør meg glad og avslappet, jobben gjlr meg også glad, men gjør meg mer stresset.

Back
Topp