Trimmetråd?

Prøver å gå til jobb 3 min hver vei. Å trene zumba når formen sier det er ok. Pusten og kondisen er ikke den samme som før graviditeten:)

Har vært mye kvalm og slapp siden rundt uke 6, 17 + 0 nå og fortsatt kvalm. Så har ikke blitt stort med trening :p
Gikk en liten tur i går ettermiddag, det var deilig. Setter meg som mål å gå en tur hver dag fremover, håper det går greit på tross av kvalmen. :) Styrke- og kondisjonstrening får komme litt etterhvert.

Har ikke fått trent på 3-4 mnd, men i går kom jeg meg på spinning. Det var deilig. Satser på å trene 2-3 ganger i uken fremover

Jeg var veldig dårlig frem til uke 14, men nå er formen bedre, så har trent jevnlig siden det. Blir ikke så hardtrening som vanligvis, men styrketrening, spinning og turer. Glad jeg klarer å få litt trim..

Etter at formen har blitt mye bedre har jeg trent styrke og kondisjon 3-5 ganger i uken, godt for kropp og sinn. Passer på å være aktiv ellers i lek med barn, ute osv. Ikveld var jeg på gruppetime me masse futt i, det er gøy :)

Har endelig kommet meg i treningen igjen :) spinning hver tirsdag og 1-2 treningsøkter i studio i uken. Sliter litt med en betennelse i senen øverst i låret så må være forsiktig. Var og trente litt på lørdag i går og spinning i dag. Tenker hvile dag to dager fremover ; )

Jeg har ikke trent på 2 mnd, og endelig meldte lysten seg igjen forrige uke :) har vært så slapp og trøtt, at jeg ikke har klart å komme meg på trening. Men går hver dag i ca 1 time med hundene (det har jeg gjort hele veien), og trening 2-3 dager i studio :)

Jeg går tur med hunden hver dag :) Ikke de lengste turene, men det blir litt :) I dag skal jeg på fysiotrim, og det er skikkelig hardtrening syns jeg! veldig motiverende og kjekt å dra dit, er så mye kjekkere å trene når noen pusher deg litt!
kunne tenkt meg treningssenter, men det har jeg ikke råd til :/

Har ikke trent på 1 uke og det merker jeg på hele kroppen. Vet ikke om jeg tørr å trene enda etter morkakeprøven jeg hadde på mandag. Får høre med riksen når de ringer meg. Om det er trygt å trene igjen.
Er så utrolig deilig å trene. Trener på stamina hot og har 2 sentre i byen jeg kan benytte meg av. Har en del venninner son trener så det blir sosialt også. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

jeg planlegger å begynne å trene, men har ikke kommet så langt at jeg har fått gjort noe annet enn å gå tur hver dag. :p

Nå skal jeg i veg på en 30 min økt med styrketrening før 30 min fysioterapi :)

Da har jeg vært på 1 times bootcamp. Deilig! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

50 min styrketrening i dag; bryst, armer og øvre rygg. Godt å få trent etter en stressende dag på jobb, når skuldrene sitter opp under ørene, får løsnet godt på stivheten.

Hvordan går det med treningen?
Jeg fikk en ufrivillig stopp i flere uker på grunn av kvalme og 0 energi.
jeg merker det er litt demotiverende å ha mistet så mye form, og at det er mye tyngre enn det var før jeg fikk pausen.
Jeg har trent ca 3 ganger i uken de siste ukene, men jeg klarer ikke presse meg selv så mye.

Hvordan holder dere dere i gang?
Tenkte jeg skulle prøve en video jeg fant på youtube om gravidtrening og ha den som et alternativ hjemme.

Nåå har jeg bestilt meg ny og fin treningstights med høyt liv, kommer forhåpentligvis i posten i morgen og da skal det trenes :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvor har du funnet treningstights? Har lett overalt på nettet uten hell :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag har jeg gått en laaaaaaang tur ute i nydelig vårvær :) Deilig med sol!!! Men kjenner det godt i bekkenet nå da...

Eg går på "svangerskapskurs/svangerskapstrening med jordmor og personligtrener på treningssenteret en kveld i uka:) Det pluss en gåtur og 2 iløpet av helga holder plenti for meg og bekkenet mitt:)

Hvor har du funnet treningstights? Har lett overalt på nettet uten hell :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bestilte den korte yogabuksen fra HM, men den er jo bomull så ikke veldig god å svette i. Har bestilt en ny fra Gina Tricot med høyt liv i stor str, håper den blir bedre :) Venter spent på posten!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp